بهترین راه آنلاینسازی فروش هتلها و برقراری ارتباط میان اقامتگاهها و مراکز فروش راهکاری به نام وب سرویس رزرواسیون تیپورت است. پس از جایگزینی این سرویس با روشهای سنتی رزرو، هزینه ها کاهش یافته و بهره وری OTA ها افزایش می یابد. با این وب سرویس، اطلاعات اقامتگاه ها مانند قیمت و ظرفیت به صورت کاملا آنلاین از نرم افزارهای هتلداری دائما واکشی می شود و به OTA ها و سامانههای رزرو منتقل می شود.
در آژانسها (مراکز فروش) یا OTA ها، این سامانه مدیریت کانالهای تامین را دردست گرفته و به آنها کمک میکند بر اساس کیفیت و حجم ارزشی که اقامتگاه به کسب و کار آنها داده، تعاملات خود را با آن اقامتگاه مدیریت کند.