خرید آنلاین هتل های ترکیه
همراه با نرخ ارزی

چنل منیجر تیپورت با ارائه پنل دفاتر خدمات مسافرتی به اژانس های سراسر ایران ، این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا بتوانند هتل را ترکیه به صورت کاملا آنلاین رزرو کنند .

این رزرو در تیپورت به این صورت است که ، بعد از ورود به پنل آژانس مسافرتی و جستجوی هتل مورد نظر در قسمت فیلتر پنل، نرخ ارزی هتل (با نرخ دلار و یورو ) را مشاهده کرده و زمانی که تصمیم به رزرو گرفتید ،وارد درگاه بانگی  می شوید و نرخ رزرو خود را به صورت ریال پرداخت خواهید کرد.

افزایش فروش
با سرویس تور تیپورت

TPORT برای افزایش فروش بیشتر آژانس های مسافرتی که برگزار کننده ی تورهای داخلی و خارجی هستند ، فرصتی را فراهم کرده است تا بتوانند در کمترین زمان ممکن تور خود را به جامعه آژانس های گردشگری به صورت کاملا آنلاین معرفی کنند.

تنها کاری که لازم است انجام گیرد تماس با  تیپورت و عضویت در سامانه می باشد. در مرحله بعدی باید تور خود را تعریف کرده تا برای آژانس های مسافرتی دیگر  تور شما قابل مشاهده باشد و زمانی که آژانس های مسافرتی عضو تیپورت تصمیم به خرید داشته باشند، به صورت کاملا آنلاین از طریق بستر تور خرید را انجام خواهند داد و هزینه ی خرید تور به صورت مستقیم از طریق درگاه بانکی به حساب تورگذار واریز میشود.

فروش بهینه ،در کمترین زمان
با وایت لیبل آژانسی تیپورت

امروزه دفاتر خدمات مسافرتی به دو دسته تقسیم شده اند، آنهایی که سایت اختصاصی دارند و خود به صورت مستقیم با مسافرانشان در ارتباط هستند.و دسته دوم کسانی سایت اختصاصی ندارند و از طریق واسطه ها با مسافران ارتباط برقرار می کنند.

تیپورت با ارائه یک وب سایت آژانس مسافرتی آماده به آژانس‌های مسافرتی سبب می‌شود که این آژانس ها به آسانی و با صرف هزینه کمی، در کوتاه ترین زمان ممکن، صاحب وب سایت اختصاصی خود شوند، حتی می‌توانند دیتای مربوط به هتل های طرف قرار داد خود را بر روی وب سایت قرار دهند

با وایت لیبل هتلی
صاحب سایت اختصاصی شو

قالب آماده ایی از سایت است که برای هتل ها طراحی شده است.صاحبان هتل ها به آسانی می توانند محتوا هتل خود را (اعم از انواع اتاق ها ، بخش های مختلف هتل و…) را در این سایت به نمایش بگذارید، و با هزینه مقرون به صرفه ایی صاحب یک وب سایت اختصاصی همراه شوید.

حائز اهمیت است که وایت لیبل هتلی تیپورت دارای بخشی به نام رزرواسیون است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا از سایت خود فروش داشته باشید.