داستان ما

داستان شکل گیری شرکت فن آوران گردشگری سرآمد(تیپورت)
مدیریت کانال فروش در صنعت هتلداری

زمانی که ما تمایل به رزرو هتل برای همکاران را داشتیم، دائما با مشکلات متفاوتی مواجه می‌­شدیم. در درجه اول با مشکل رزرو هتل در ساعات غیرکاری مواجه می‌شدیم. این مشکل به دلیل وجود محدودیت زمانی در بخش رزرواسیون هتل و عدم امکان رزرو آنلاین از طریق سامانه‌­ای یکپارچه به ­وجود آمده بود. هنگامی که جلسات ما تا دیر وقت ادامه داشت، رزرو هتل به دلیل همین محدودیت­‌ها به روز بعد موکول می­‌شد. بدیهی است اگر روز بعد پنجشنبه، جمعه و یا تعطیل بود، رزرو هتل به اولین روز کاری بعدی موکول می­‌شد.

سایت­‌های رزرو هتل و آژانس‌­های مسافرتی هم طبعا دارای چنین مشکلاتی بودند. اگر این سایت‌­ها فعال بودند، مجددا مشکل آنلاین نبودن رزرواسیون هتل، برقرار بود. از طرف دیگر، اگر به ­صورت حضوری نیز به آژانس‌­های مسافرتی مراجعه می­‌شد، اطلاعات آنلاین جهت رزرو سریع وجود نداشت؛ پس آژانس­‌ها نیز ناچاراً همین مسیر تلفنی را طی می­‌نمودند. همچنین این آژانس‌­ها امکان ارائه نرخ پایین (مثل سایت­‌های رزرو هتل) را نداشتند. مواقعی که قصد سفر به کیش را داشتیم، اوضاع نیز بدتر می‌­شد؛ زیرا وجود گارانتی هتل­‌ها، موجب افزایش قیمت به­‌صورت­ لحظه‌­ای می­‌شد. این مشکل موقعی پیچیده‌تر می­شد که از زمان اعلام قیمت، تا زمانی که مجوز خرید از مدیریت دریافت می­‌شد، قیمت‌­ها تغییر کرده بود و این مسئله موجب سخت‌­تر شدن و طولانی شدن فرآیند رزرو می­شد.

اینجا بود که با تعدادی از همکاران برای حل این معضل اقدام کردیم!

مشکلاتی که نام برده شد، در آن زمان در سایر کشورها توسط چنل منیجرها یا کانال­های توزیع، حل شده بود. تحقیقات ما نشان می­داد در ایران، تعدادی از شرکت­ها در گذشته تلاش کرده بودند تا چنل منیجر فعالی را راه‌­اندازی کنند؛ که البته یا موفق به این­کار نشده بودند، یا سهم بسیار جزئی از بازار را در دست داشتند. مشکل اصلی، در فرهنگ عمومی سفر و روال­های حاکم بر هتل­ها و دفاتر خدمات مسافرتی بود که این کار را سخت کرده بود. نرم افزارهای هتل­داری داخلی، در این زمینه کمتر کار کرده بودند و نمونه‌­های خارجی نیز گران بودند. همچنین OTA­ها، با راه اندازی پنل­‌های جادهی، توانسته بودند تعدادی از هتل­ها را آنلاین کنند؛ اما این موضوع کار هتل­ها را سخت کرده بود و برای بسیاری از هتل­های کوچک، اقتصادی نبود.

در نتیجه با تلاش‌­های جزیره ­ای مختلفی؛ تنها تعداد محدودی از مرکز اقامتی مانند هتل­های گران قیمت 4 یا 5 ستاره، آنلاین شده بودند و عملاً نیاز بخش عمده­‌ای از جامعه حل نشده بود.

ما تمام تجربه­‌هایی که دیگران داشتند را بررسی کردیم؛ نقاط قوت و ضعف هر ­یک را جدا کردیم؛ همه را در یک راستا کنار هم چیدیم و تلاش خود را برای فعال­سازی زیر ساخت رزرواسیون آنلاین هتل­های داخلی به ­کار گرفتیم. ما هم­ اکنون خدماتی که پیشینیان ارائه کرده بودند را با چاشنی­‌هایی از نوآوری تلفیق کرده و کلکسیونی هماهنگ از خدمات آماده کرده‌­ایم. تیپورت امکان رزرو آنلاین هتل­ها و مراکز اقامتی داخل کشور را با شرایط حاکم بر گردشگری کشور، بومی سازی کرده است.

تیپورت (TPORT) آمده است که جادهی و مدیریت قیمت مراکز اقامتی را با روش­های مختلف، آنلاین نماید و به دفاتر خدمات مسافرتی کمک کند تا به‌ ­راحتی به مشتریان خود، خدمات رزرو هتل را ارائه دهند. با تیپورت، مراکز اقامتی و آژانس­های گردشگری، نگران رقابت قیمتی با سامانه‌­ها و وب سایت­های رزرو نیستند. همچنین سایت­های رزرو هتل و CRS­ها با کمک تیپورت، به­‌راحتی و به‌­صورت آنلاین خدمات رزرو هتل را در اختیار مشتریان خود قرار می­دهند.

سرعت بالا
امکان رزرو در کمترین زمان
تنوع در انتخابات
جستجوی هتل با امکانات دلخواه
امکان مقایسه
مشاهده قیمت و مقایسه هزینه
انعطاف پذیری
اعمال تغییر یا کنسلی
بازخورد میهمانان
مشاهده نظرات سایر مسافرین
پشتیبانی فنی
پشتیبانی در صورت بروز خطا و مشکل
شبکه های اجتماعی دفاتر خدمات مسافرتی

ما را در شبکه های اجتماعی دفاتر خدمات مسافرتی همراهی نمایید:

امکان رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها

خدماتی که ما انجام می‌دهیم

این داستان شکل‌گیری شرکت فن آوران گردشگری سرآمد(تیپورت) است که ماحصل آن، سیستمی واسط بین اقامتگاه‌ها و وب سایت رزرو می‌باشد. تیپورت با ارائه راهکارهای هوشمندانه امکانات زیر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد:

  • امکان رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها با اتصال به نرم افزار فرانت آفیس هتل (PMS)
  • امکان رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها از طریق پنل جا دهی و رزرو هتل
  • پنل رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها ویژه دفاتر خدمات مسافرتی داخل و خارج کشور
  • ارائه وب سرویس رزرو آنلاین هتل
  • جادهی آنلاین یا رزرو آنلاین
  • امکان قیمت گذاری چند نرخی
معرفی تیم

تیم مدیریت تیپورت

مهندس منصور سقایی

رئیس هیئت مدیره تیپورت

مهندس شاهین حکمیون

نایب رئیس هیئت مدیره تیپورت

مهندس حمید رضا انصاری

مدیر عامل تیپورت

دکتر آرش رفتاری

مدیر اجرایی تیپورت

مهندس نرجس الهی

مدیر فروش و بازاریابی تیپورت

برای یک تجربه فوق العاده با ما همراه شوید.

ارائه خدمات

ارائه خدمات با چاشنی‌هایی از نوآوری

تیپورت به عنوان کانال ارتباطی بین اقامتگاه‌ها و آژانس‌ها و OTA پاسخگوی تمامی نیازهای شماست 

سرعت در ارائه خدمات 86%
کاهش هزینه ها 90%
نوآوری 75%
چنل منیجر
ارائه مجوزات

مجوزات مربوط به تیپورت

تیپورت در رسانه ها

شبکه های اجتماعی

شرکت فن آوران گردشگری سرآمد(تیپورت) را در شبکه‌های اجتماعی همراهی نمایید: