نمایشگاه گردشگری تهران 1401

شانزدهمین دوره از نمایشگاه گردشگری تهران 1401، از تاریخ سه شنبه 18ام بهمن ماه امسال (معادل 07/02/2023) تا جمعه 21ام بهمن ماه (معادل 10/02/2023) در محل دائمی نمایشگاه‌ بین المللی  تهران برگزار خواهد شد. پلتفرم دو سویه آنلاین تیپورت نیز با حضور در این نمایشگاه، به عنوان بازوی قدرتمند تسهیل گردشگری در کشور، حضور داشته و خدمات خود را به  فعالان در حوزه تور، هتل داری ، دفاتر خدمات مسافرتی و به طور کلی گردشگری معرفی می‌کند.

 فعالان در حوزه گردشگری با حضور در این نمایشگاه، فرصت عالی برای آشنایی با همکاران پیدا کرده و همچنین این نمایشگاه یک تریبون آزاد برای معرفی کسب و کارهایشان در زمینه توریسم خواهد بود.

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 1401

شانزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 1401، امسال نیز در بهمن ماه مطابق تاریخ اعلام شده در بالا، برگزار خواهد شد. ساعت بازدید از این نمایشگاه از 9 صبح تا 17 عصر اعلام شده و  کلیه صنف‌های فعال در زمینه گردشگری در این نمایشگاه حضور پررنگ خواهند داشت. از جمله شرکت‌های هواپیمایی، آژانس‌های مسافرتی، مدیریت هتل‌ها و …؛ به علاوه پلتفرم‌های آنلاین همچون پلتفرم تیپوت با داشتن لیست خدمات گسترده و نوین در حوزه توریسم، در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت.

با برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران ، پس از ماه‌ها فرو رفتن بازار گردشگری و توریسم، در سایه پاندمی کووید-19 و محدود شدن سفرهای بین شهری و کشوری، می‌تواند شروع مجدد عالی برای کسب کارهایی که در حوزه گردشگری فعالیت دارند، باشد. مخصوصا در این بازه زمانی که  میل مردم برای از سر گرفتن سفرهای گردشگری پس از فاصله ایجاد شده، کاملا بیدار بوده و از طرفی دیگر کسب و کارهای این حوزه، فرصت طلایی برای برندسازی و بازگرداندن چرخه فعالیت خود خواهند داشت.

نمایشگاه گردشگری تهران، بستری برای پیشرفت هتل‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی

با توجه به این که یک دوره سرد در بازار گردشگری را به جهت پاندمی ویروس کرونا پشت سر گذاشتیم، کلیه کسب و کارهای فعال در حوزه مسافرتی نیاز به جان دوباره دارند. از این رو نمایشگاه گردشگری تهران، فرصتی مناسب برای پیشرفت هتل‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی خواهد بود. به این شکل مدیریت هتل‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی، شرکت‌های هواپیمایی و …، می‌توانند فاصله شکل گرفته در بازار گردشگری را پر کرده و ارتباطات بین خود را نیز دوباره تقویت کنند.

لازم به ذکر است که مطابق با سال‌های قبل نمایشگاه گردشگری تهران1401 ، امسال نیز با  حضور پررنگ شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری و همین طور هتل‌ها از کشورهای خارجی خواهد بود. این برای ارتباط میان شرکت‌های مسافرتی و هواپیمایی داخلی با شرکت‌های موازی خارجی، یک فرصت مناسب بوده و همین طور مشتریان توریسم نیز آشنایی بیشتری با صنعت گردشگری خارجی پیدا خواهند کرد. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و احتمالا در صورتی که استقبال از نمایشگاه زیاد باشد، ساعت پایانی کار آن، افزایش خواهد یافت.

مدت زمان باقی مانده تا

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 1401

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

دومین سال حضور تیپورت در نمایشگاه گردشگری تهران 1401

لازم به توضیح است که امسال، دومین سال حضور تیپورت به عنوان جامع‌ترین پلتفرم آنلاین دو سویه گردشگری در نمایشگاه گردشگری تهران 1401 خواهد بود. سال قبل نیز این پلتفرم مورد استقبال عالی قرار گرفته و معرفی خدمات آن، چشم انداز تازه‌ای در جهان گردشگری باز کرد.و صنعت گردشگری و هتل داری، بار دیگر از راهکارهای نوین و خدمات زیرساختی آن، بهره مند می شوند.با توجه به نیاز شدید جامعه به دریافت خدمات آنلاین، تیپورت می‌تواند بهترین راه حل برای شرکت‌های گردشگری (هتل داری و آژانس‌های مسافرتی) باشد تا در جذب بهتر مشتری، موفق ظاهر شوند.

تیپورت ارائه دهنده ی راهکارهای نوین

تیپورت، چنل منیجری است که ارائه دهنده راهکارهای نوین در حوزه گردشگری می باشد. از جمله خدمات که تیپورت به جامعه گردشگری ارائه می دهد : مدیریت رزرو هتل به صورت کاملا آنلاین، تسویه آنلاین، مدیریت نرخ یکپارچه و … می باشد. حائز اهمیت است که این چنل منیجر برای ارائه راهکار های نوین، محصولاتی همچون : پنل مراکز اقامتی، وب سرویس رزرو هتل، پنل دفاتر خدمات مسافرتی و وایت لیبل هتل را در اختیار هتلداران ، آژانس داران سراسر کشور قرار می دهد تا بتوانند مدیریت راحت تری را نسبت به فروش خود داشته باشند.

به ویژه سیستم رزرواسیون هتل تیپورت که با پوشش انواع اقامتگاه‌ها، کمترین حد وابستگی به نیروی انسانی، کاهش خطاهای انسانی، بهینه سازی هزینه‌ها و … فوق العاده کارآمد است.

تیپورت به عنوان اولین چنل منیجر جامع و کاملا آنلاین کشور

تیپورت به عنوان نخستین چنل منیجر آنلاین کشور در حوزه گردشگری، فعال بوده و خدمات عالی در این زمینه ارائه می‌دهد. به این دلیل، سیستم رزرواسیون در آژانس‌های مسافرتی از قالب سنتی قبلی فاصله گرفته و به شکل کاملا آنلاین پیش خواهد رفت.

بنابراین با استفاده از این چنل منیجر ضرایب خطاهای انسانی کاهش پیدا کرده و تمام مراحل رزرو در آژانس‌های مسافرتی، به صورت اینترنتی و بدون خطا انجام خواهد شد.

سامانه تیپورت

از طرفی دیگر با ارائه وب سرویس رزرو هتل به OTAها دیگر با نوسانات قیمتی مواجه نمی شوند و با یکپارچگی قیمت می توانند بهترین خدمات را به مسافران خود عرضه کنند و با استفاده از این پلتفرم دیگر از بهم ریختگی همیشگی در قیمت‌ها که موجب افت سطح اعتماد مشتری و تزلزل در تصمیم گیری می شود ، مواجه نخواهند شد.

امکان رزرو شبانه روزی، به روز رسانی لحظه‌ای قیمت و ظرفیت‌ها و … همگی باعث شده تا این چنل منیجر، به عنوان یک پلتفرم کاملا جامع و بدون نقص در خدمت کسب و کارهای حوزه گردشگری باشد.

اطلاعات نمایشگاه گردشگری تهران

تاریخ برگزاری نمایشگاه

۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱

زمان بازدید از نمایشگاه

۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل برگزاری

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران