سؤالات متداول
- صفحه اصلی
- سؤالات متداول
در مورد تیپورت بیشتر بدانید
تیپورت یکchannel manager و یا کانال ارتباطی بین اقامتگاه های کشور و دفاتر خدمات مسافرتی یا ota ها میباشد که کمک میکند رزرو هتل به صورت کاملا آنلاین انجام پذیرد.
از آنجایی که برای رزرو اقامتگاه ها بیشتر فرایند و هماهنگیها به صورت آفلاین انجام میشود با استفاده از تیپورت فرایند رزرو به صورت کاملا آنلاین انجام میشود و تا حد زیادی در هزینه و نیرو صرفه جویی میشود.
کلیه اقامتگاه های کشور (اعم از هتل ها / هتل آپارتمان ها /مهمانپذیر ها / بوم گردی ها/اقامتگاه های سنتی)، دفاتر خدمات مسافرتی، OTA ها
شما با دریافت پنل و عقد قرارداد با آژانس های مسافرتی یا OTA ها و کامل کردن اطلاعات خود اعم از امکانات و قیمت اقامتگاه خود میتوانید فروش اقامتگاه خود را به طرز شگفتانگیزی افزایش دهید.
اولین امتیازی که شما دریافت می کنید رها شدن از روش سنتی رزرو و آنلاین شدن رزرو است. که از هدر رفتن زمان و هزینه زیاد جلوگیری میکند و شما تنها با چند کلیک اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا میکنید دوم تنوع و فراوانی اقامتگاه ها در تیپورت باعث میشود که به راحتی به سلقیه همه مشتریان خود پاسخ دهید
اولین امتیازی که شما دریافت میکنید رها شدن از روش سنتی رزرو میباشد که از هدر رفتن زمان و هزینه زیاد جلوگیری میکند و شما تنها با چند کلیک اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا میکنید دوم تنوع و فراوانی اقامتگاه ها در تیپورت باعث میشود که به راحتی به سلیقه همه مشتریان خود پاسخ دهید
با استفاده از وب سرویس میتوانید اقامتگاه خود را به تمامی آژانس ها و OTA هایی که از تیپورت استفاده میکنند متصل نمایید. همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از وب سرویس میتوانید به راحتی و با صرف هزینه بسیار مناسب با ارسال درخواست به تیپورت میتوانید صاحب یک سایت شیک و تخصصی و یا پنل اقامتگاه شوید.
تیپورت با ارائه خدماتی چون وب سرویس ها و پلاگینهای وردپرسی باعث یکپارچگی ارتباط شما با تمامی هتلهای عضو channel manager ما میشود.