در سامانه تیپورت پرداخت از طریق درگاه بانکی و به صورت آنلاین واریز می گردد. پرداخت موفق هزینه به معنی ثبت قطعی سفارش است مگر این که اقامتگاه کنسل گردد که وارد پروسه کنسلی اقامتگاه خواهید شد. نکته قابل توجه در پرداخت این است که بلافاصله پس از پرداخت هزینه سفارش، پیامک ثبت موفق سفارش برای اقامتگاه و آژانس ارسال میگردد.
نحوه استرداد وجه
از آنجایی که این کسب و کار به صورت B2B می باشد و TPORT واسط بین اقامتگاه ها و آژانس ها یا گارانتی کنندگان است. لذا قوانین و مقررات توسط ارائه کنند گان خدمات یعنی مراکز اقامتی و چارتر کننده ها تعیین میگردد و این سامانه در این قوانین و مقررات نقشی ندارند. اگر رزرو گیرنده درخواست کنسلی رزرو را صادر کند مطابق با قوانین مرکز رزرو مبلغ آن در کیف پول ایشان شارژ خواهد شد.
مدت زمان تاییدیه رزرو از طرف اقامتگاه
مدت زمان تائید تبادل خدمات اقامتگاه و آژانس بسته به نحوه فعالیت های ادمین آژانس یا هتل در تیپورت متفاوت خواهد بود. اما تلاش بر این است که تمامی مراحل به صورت آنلاین و در لحظه انجام شود. نکته قابل توجه این است که تمامی مراحل در قالب پیامک به اطلاع هر دو طرف خواهد رسید.
از آنجایی که این کسب وکار به صورتB2B می باشد و TPORT واسط بین اقامتگاه ها و آژانس ها یا گارانتی کنندگان است. لذا قوانین و مقررات توسط ارائه کنندگان خدمات یعنی مراکز اقامتی و چارتر کننده ها تعیین میگردد و این سامانه در این قوانین و مقررات نقشی ندارند. اگر رزرو گیرنده درخواست کنسلی رزرو را صادر کند مطابق با قوانین مرکز رزرو مبلغ آن در کیف پول ایشان شارژ خواهد شد. درخواست کننده می تواند از اعتبار خود در کیف پول برای رزروهای بعدی استفاده نموده و یا درخواست استرداد وجه نماید در این صورت مبلغ موجود در کیف پول به حساب درخواست کننده از طرف مرکز اقامتی به حساب ایشان واریز می گردد.
ساعات پاسخگویی
ساعات پاسخگویی 8صبح تا 8 شب می باشد.
نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش
خدمات بصورت آنلاین صورت خواهد پذیرفت و ارایه خدمات جزو تعهدات مرکز اقامتی می باشد با این وجود مرکز تماس TPORT از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب آماده پیگیری و رفع خطاهای احتمالی فیمابین درخواست کنندگان و مراکز اقامتی می باشد.
نحوه ثبت شکایت
از طریق فرم تماس موجود در صفحه تماس با ما می توانید شکایات خود را ثبت نمایید.
نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.