نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان 1402

نمایشگاه گردشگری اصفهان

سیزدهمیــن نمایشگاه بین المـللی گردشگری، هتلداری
و صنایع دستی 1402

نمایشگاه گردشگری و هتلداری اصفهان، به عنوان یکی از برترین رویدادهای صنعت گردشگری و هتلداری در ایران، فرصتی عالی برای آشنایی با بهترین هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهر تاریخی است هم چنین  حضور در این نمایشگاه  افزایش دانش و آگاهی در این زمینه فراهم می‌کند و فرصتی را برای شناخت بهتر از مقاصد گردشگری مختلف و همچنین آشنایی با تجهیزات و خدمات هتلداری فراهم می‌آورد.

  حائـز  اهمیت است که با حضور در این نمایشگاه به راحتی با نمایندگان هتل‌های برتر دنیا وهمچنین مسئولان صنعت گردشگری و هتلداری ایران آشنا شوید و بستر مناسبی برای شبکه‌سازی و ارتباط با این صنعت‌ها فراهم کنید. همچنین، با دیدن نمونه‌هایی از تجهیزات و خدمات هتلداری، می‌توانید بهترین تجهیزات را برای هتل یا مجموعه خود انتخاب کنید.

فرصت‌های بازار گردشگری در نمایشگاه اصفهان و نقش چنل منیجر تیپورت در آن

هدف حضور چنل منیجر تیپورت در نمایشگاه گردشگری، معرفی و تبلیغ خدمات و محصولات گردشگری این شرکت به مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه است. همچنین، این شرکت با شرکت در این نمایشگاه، فرصتی را برای آشنایی با دیگر شرکت‌ها و نمایندگان صنعت گردشگری و برقراری روابط تجاری با آن‌ها فراهم می‌کند. علاوه بر این، حضور در نمایشگاه گردشگری می‌تواند فرصت مناسبی برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش خدمات و محصولات گردشگری شرکت باشد.

چنل منیجر تیپورت، به عنوان یک مجموعه کامل برای تأمین نیازهای هتل‌داران و آژانس‌های گردشگری، در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند. با افزایش تعداد هتل‌ها و آژانس‌هایی که در این چنل منیجر ثبت نام کرده‌اند، این شرکت به هتل‌ها و آژانس‌ها گزینه‌های بیشتری برای ارائه خدمات و درآمد بیشتر فراهم می‌کند.

بسیاری از هتل‌ها و آژانس‌ها با امکانات ویژه و فوق‌العاده‌ای که در چنل منیجر تیپورت وجود دارد، آشنایی ندارند. به همین دلیل، چنل منیجر تیپورت در این نمایشگاه، به منظور معرفی کامل و پاسخ به سؤالات و ابهامات هتل‌داران و آژانس‌داران، حضور پیدا کرده است. تیم تیپورت در این نمایشگاه، امکانات، مزایا و فواید چنل منیجر تیپورت را در گفتگوهایی با مدیران موسسات مختلف گردشگری شرح داده و این چنل منیجر کامل و جامع را به آن‌ها معرفی کرده است.

"تیپورت و ارائه خدمات گردشگری دیجیتال در نمایشگاه گردشگری اصفهان

چنل منیجر تیپورت با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود، به آژانس های گردشگری امکان ارائه خدمات رزرواسیون هتل به صورت کاملاً آنلاین را فراهم می کند. در نمایشگاه گردشگری اصفهان، چنل منیجر تیپورت نقش مهمی در بهینه سازی فرآیند رزرواسیون هتل و بهبود تجربه مشتری خواهد داشت . با استفاده از این بستر یکپارچه و کارآمد، آژانس های گردشگری می توانند به راحتی انواع اقامتگاه های سطح کشور را بررسی و اتاق مورد نظر مشتری را به صورت آنلاین رزرو کنند.

چنل منیجر تیپورت با جلوگیری از رزرو بیش از حد ظرفیت اتاق، به هتل ها کمک می کند تا به صورت دقیق و بهینه، مدیریت ظرفیت خود را انجام دهند. پس از پرداخت هزینه و واریز خودکار به حساب هتل، رزرو نهایی تأیید می شود و ظرفیت هتل به صورت آنی در سیستم به روز رسانی می گردد. 

تاریخ برگزاری نمایشگاه

4 تا 7 مهر ماه 1402

زمان برگزاری نمایشگاه

15:00 الی 21:00

محل برگزاری

محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان

جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ نمایشگاه را دانلود کنید.

نمایشگاه گردشگری اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی 1401

اصفهان شهری تاریخی و گردشگری است که توانسته در لیست ۱۰ مقصد گردشگری جهان قرار گیرد. با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع دستی در این شهر که نماد ظهور تمدن گردشگری است. این فرصت را برای شرکت هایی که در زمینه گردشگری، رزرواسیون هتل و صنایع دستی هستند، فراهم شد، تا بتوانند کسب و کار خود را معرفی کنند و باعث پیشرفت کسب و کارشان در بازار گردشگری و هتلداری شوند.

برگزاری دوره ای نمایشگاه گردشگری نیز یک فرصت را برای پیشرفت هتل ­ها و شرکت­ های خدمات گردشگری فراهم می کند. در این نمایشگاه، کسب و کارهای مربوط به صنعت گردشگری (هتل ­ها، اقامتگاه های مختلف، شرکت­ های خدمات گردشگری، شرکت­ های نرم افزاری ارائه دهنده راهکارهای فناورانه) می­توانند در محل دائمی مستقر شده و از دیگر غرفه­ ها بازدید نمایند و از راهکارهایی که موجب پیشرفت هتل­ ها و شرکت ­های خدمات گردشگری می شود، استفاده نمایند .

نمایی دیگر از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان

تجربه موفق تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان 1401

بسیاری از هتل ها و اژانس ها با امکانات ویژه و فوق العاده ای که در نمونه های مشابه چنل منیجر تیپورت وجود ندارد آگاهی ندارند. به همین خاطر چنل منیجر تیپورت برای معرفی کامل و پرسش و پاسخ ها و سؤالات و ابهاماتی که هتل داران و اژانس داران شاید برایشان پیش بیاید در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. تیم تیپورت در این نمایشگاه توانست امکانات، مزایا و فواید چنل منیجر تیپورت را طی یکسری از مذاکرات، رایزنی ها و گفتگوها در اختیار مدیران موسسات مختلف گردشگری قرار دهد و قسمت­های مختلف این چنل منیجر کامل و جامع را شرح دهد.

تجربه موفق چنل منیجر تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان، نشان داد که این بستر یکپارچه و کارآمد، قابلیت توسعه و بهبود بیشتر را دارد و در آینده نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری خواهد داشت.حائز اهمیت است که در نمایشگاه گردشگری اصفهان در سال 1401 تیپوررت از سرویس تور خود رونمایی کرد وتوانست جایگاه خود را در صنعت گردشگری  بیشتر از قبل بدست آورد .

رونمایی از سرویس تور تیپورت در نمایشگاه
گردشگری اصفهان 1401

 در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری اصفهان ، تیپورت از سرویس تور در بستر ارتباطی و کاملا آنلاین خود رونمایی کرد چنل منیجر تیپورت برای آژانس های مسافرتی که برگزار کننده تورهای داخلی در سراسر ایران هستند، قابلیتی فراهم کرده تا بتوانند با استفاده از سرویس تور تیپورت، تور خود را در پنل  ارائه شده توسط تیپورت تعریف کنند. بنابراین دیگر  آژانس های مسافرتی عضو تیپورت قادر خواهند تور های موجود در بستر تیپورت را برای مسافران خود رزروکرده و در کمترین زمان برای مسافران خود تور مناسبی رزرو کنند. حائز اهمیت است که پرداخت رزرو تور از طریق درگاه آنلاین تیپورت به حساب آژانس برگزار کننده تور در لحظه واریز میشود.

مشاهده ویدئو

ویدئو های نمایشگاه گردشگری اصفهان

گالری نمایشگاه گردشگری اصفهان

بازدید استاندار اصفهان در غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید جامعه هتلداران از غرفه تیپورت در نمایشگا گردشگری اصفهان
بازدید نایب رئیس جامعه هتلداران از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید دکتر ایزدی از غرف تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید جامعه هتلداران ایران از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید مدیر هتل زهزه اصفهان از غرفه تیپورت نمایشگاه گردشگری اصفهان
امضا-لوح-رونمایی-سرویس-تور-تیپورت-توسط-مدیر-عامل-چنل-منیجر-تیپورت-در-نمایشگاه-گردشگری-اصفهان
امضا لوح رونمایی سرویس تور تیپورت توسط اسپانسر چنل منیجر تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید مدیر هتل صفوی اصفهان از غرفه تیپورت
امضا لوح رونمایی توسط دکتر شالبافیان در نمایشگاه دگردشگری اصفهان
امضا لوح سرویس تور توسط مدیر  و اسپانسر تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید کارشناس هتلداری از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید عضو جامعه هتلداران از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید رئیس جامعه هتلداران از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید-مدیر-هتل-عباسی-از-غرفه-تیپورت-در-نمایشگاه-گردشگری-اصفهان
بازدید تیم اتاق بازرگانی از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
جناب ایزدی به همراه مدیران تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید دکتر غفاری از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید آقای رحمتی از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید هتل آسمان از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
یازدید کارشناس ارشد هواپیمای کشور از غرفه تیپورت
رونمایی از سرویس تور تیپورت توسط جناب دکتر شالبافیان در نمایشگاه گردشگری اصفهان
بازدید مدیر هتل کریاس و هتل صفوی اصفهان از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
0بازدید مدیر هتل پردیس مبارکه اصفهان از غرفه تیپورت در نمایشگاه گردشگری اصفهان
محل برگزاری همایش گردشگری اصفهان

اطلاعات برگزاری نمایشگاه گردشگری اصفهان 1402

شرکت تیپورت از هتلداران و آژانس داران و.. عزیز دعوت به عمل آورد تا  برای آشنایی بیشتر با مجموعه به سالنB غرفه 114 نمایشگاه گردشگری اصفهان حضور یابند .

 

مدت زمان باقی مانده تا
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی1401

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه