ویژگی های وب سرویس
ویژگی وب سرویس رزرو هتل
- رزرو آنلاین واقعی ( متصل به PMS هتل یا پنل مدیریتی هتل )
- اطلاع از تغییر نرخ بصورت آنلاین
- یکپارچه شدن رزرو اقامتگاهها از بسترها و نرم افزارهای هتلداری مختلف
- پشتیبانی لحظهای
«وب سرویس رزرو هتل »، یکی از روشهای آنلاینسازی فروش هتل و روشی برای ارتباط میان مراکز اقامتی و مراکز فروش است. دسترسی به OTA ها، GDSها و سایر وب سایتها برای رزرو هتل داخلی و خارجی، از طریق وب سرویس به راحتی امکان پذیر میباشد. با توجه به اینکه تیپورت (TPORT)، یک چنل منیجر است؛ مراکز فروش نحوه تعامل با مراکز اقامتی را خود تعیین میکنند. در حقیقت اقامتگاه با هر نوع قرارداد همکاری، میتواند خدمات وب سرویس خود را به مراکز فروش ارائه نماید. در صورتی که مرکز فروش با هتلی قرارداد خاصی نداشته باشد، میتواند در نوع قراداد عمومی با مرکز تعامل نماید.
تمامی شرایط و قوانین هر مرکز اقامتی، از طریق وب سرویس قابل دریافت میباشد؛ لذا همه مراحل رزرو از مراکز اقامتی، بصورت آنلاین و از بستر تیپورت انجام خواهد گرفت. وظیفه تیپورت به عملیات فنی در مراحل رزرو محدود است و هیچ ارتباطی به خدمات هتل ندارد؛ ولی با این حال جهت سهولت کارکرد، تیپورت تمامی نیازهای کاربران را پشتیبانی کرده و به سوالات آنها پاسخ خواهد داد.
امکان رزرو طی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز
امکان واریز مستقیم وجه به حساب هتل
کاهش مراحل رزرو به روش سنتی
کاهش هزینه نیروی انسانی
کاهش خطاهای انسانی