داستان ما

داستان شکل گیری تیپورت
مدیریت کانال فروش در صنعت هتلداری

زمانی که ما تمایل به رزرو هتل برای همکاران را داشتیم، دائما با مشکلات متفاوتی مواجه می‌­شدیم. در درجه اول با مشکل رزرو هتل در ساعات غیرکاری مواجه می‌شدیم. این مشکل به دلیل وجود محدودیت زمانی در بخش رزرواسیون هتل و عدم امکان رزرو آنلاین از طریق سامانه‌­ای یکپارچه به ­وجود آمده بود. هنگامی که جلسات ما تا دیر وقت ادامه داشت، رزرو هتل به دلیل همین محدودیت­‌ها به روز بعد موکول می­‌شد. بدیهی است اگر روز بعد پنجشنبه، جمعه و یا تعطیل بود، رزرو هتل به اولین روز کاری بعدی موکول می­‌شد.

سایت­‌های رزرو هتل و آژانس‌­های مسافرتی هم طبعا دارای چنین مشکلاتی بودند. اگر این سایت‌­ها فعال بودند، مجددا مشکل آنلاین نبودن رزرواسیون هتل، برقرار بود. از طرف دیگر، اگر به ­صورت حضوری نیز به آژانس‌­های مسافرتی مراجعه می­‌شد، اطلاعات آنلاین جهت رزرو سریع وجود نداشت؛ پس آژانس­‌ها نیز ناچاراً همین مسیر تلفنی را طی می­‌نمودند. همچنین این آژانس‌­ها امکان ارائه نرخ پایین (مثل سایت­‌های رزرو هتل) را نداشتند. مواقعی که قصد سفر به کیش را داشتیم، اوضاع نیز بدتر می‌­شد؛ زیرا وجود گارانتی هتل­‌ها، موجب افزایش قیمت به­‌صورت­ لحظه‌­ای می­‌شد. این مشکل موقعی پیچیده‌تر می­شد که از زمان اعلام قیمت، تا زمانی که مجوز خرید از مدیریت دریافت می­‌شد، قیمت‌­ها تغییر کرده بود و این مسئله موجب سخت‌­تر شدن و طولانی شدن فرآیند رزرو می­شد.

اینجا بود که با تعدادی از همکاران برای حل این معضل اقدام کردیم!

مشکلاتی که نام برده شد، در آن زمان در سایر کشورها توسط چنل منیجرها یا کانال­های توزیع، حل شده بود. تحقیقات ما نشان می­داد در ایران، تعدادی از شرکت­ها در گذشته تلاش کرده بودند تا چنل منیجر فعالی را راه‌­اندازی کنند؛ که البته یا موفق به این­کار نشده بودند، یا سهم بسیار جزئی از بازار را در دست داشتند. مشکل اصلی، در فرهنگ عمومی سفر و روال­های حاکم بر هتل­ها و دفاتر خدمات مسافرتی بود که این کار را سخت کرده بود. نرم افزارهای هتل­داری داخلی، در این زمینه کمتر کار کرده بودند و نمونه‌­های خارجی نیز گران بودند. همچنین OTA­ها، با راه اندازی پنل­‌های جادهی، توانسته بودند تعدادی از هتل­ها را آنلاین کنند؛ اما این موضوع کار هتل­ها را سخت کرده بود و برای بسیاری از هتل­های کوچک، اقتصادی نبود.

در نتیجه با تلاش‌­های جزیره ­ای مختلفی؛ تنها تعداد محدودی از مرکز اقامتی مانند هتل­های گران قیمت 4 یا 5 ستاره، آنلاین شده بودند و عملاً نیاز بخش عمده­‌ای از جامعه حل نشده بود.

ما تمام تجربه­‌هایی که دیگران داشتند را بررسی کردیم؛ نقاط قوت و ضعف هر ­یک را جدا کردیم؛ همه را در یک راستا کنار هم چیدیم و تلاش خود را برای فعال­سازی زیر ساخت رزرواسیون آنلاین هتل­های داخلی به ­کار گرفتیم. ما هم­ اکنون خدماتی که پیشینیان ارائه کرده بودند را با چاشنی­‌هایی از نوآوری تلفیق کرده و کلکسیونی هماهنگ از خدمات آماده کرده‌­ایم. تیپورت امکان رزرو آنلاین هتل­ها و مراکز اقامتی داخل کشور را با شرایط حاکم بر گردشگری کشور، بومی سازی کرده است.

تیپورت (TPORT) آمده است که جادهی و مدیریت قیمت مراکز اقامتی را با روش­های مختلف، آنلاین نماید و به دفاتر خدمات مسافرتی کمک کند تا به‌ ­راحتی به مشتریان خود، خدمات رزرو هتل را ارائه دهند. با تیپورت، مراکز اقامتی و آژانس­های گردشگری، نگران رقابت قیمتی با سامانه‌­ها و وب سایت­های رزرو نیستند. همچنین سایت­های رزرو هتل و CRS­ها با کمک تیپورت، به­‌راحتی و به‌­صورت آنلاین خدمات رزرو هتل را در اختیار مشتریان خود قرار می­دهند.

سرعت بالا
امکان رزرو در کمترین زمان
تنوع در انتخابات
جستجوی هتل با امکانات دلخواه
امکان مقایسه
مشاهده قیمت و مقایسه هزینه
انعطاف پذیری
اعمال تغییر یا کنسلی
بازخورد میهمانان
مشاهده نظرات سایر مسافرین
پشتیبانی فنی
پشتیبانی در صورت بروز خطا و مشکل
شبکه های اجتماعی

تیپورت را در شبکه‌های اجتماعی همراهی نمایید:

شبکه های اجتماعی دفاتر خدمات مسافرتی

ما را در شبکه های اجتماعی دفاتر خدمات مسافرتی همراهی نمایید:

امکان رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها

خدماتی که ما انجام می‌دهیم

این داستان شکل‌گیری تیپورت است که ماحصل آن، سیستمی واسط بین اقامتگاه‌ها و وب سایت رزرو می‌باشد. تیپورت با ارائه راهکارهای هوشمندانه امکانات زیر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد:

  • امکان رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها با اتصال به نرم افزار فرانت آفیس هتل (PMS)
  • امکان رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها از طریق پنل جا دهی و رزرو هتل
  • پنل رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها ویژه دفاتر خدمات مسافرتی داخل و خارج کشور
  • ارائه وب سرویس رزرو آنلاین هتل
  • جادهی آنلاین یا رزرو آنلاین
  • امکان قیمت گذاری چند نرخی

برای یک تجربه فوق العاده با ما همراه شوید.

ارائه خدمات

ارائه خدمات با چاشنی‌هایی از نوآوری

تیپورت به عنوان کانال ارتباطی بین اقامتگاه‌ها و آژانس‌ها و OTA پاسخگوی تمامی نیازهای شماست 

سرعت در ارائه خدمات 86%
کاهش هزینه ها 90%
نوآوری 75%
چنل منیجر
ارائه مجوزات

مجوزات مربوط به تیپورت

تیپورت در رسانه ها