Uncategorized @fa

وب سرویس رزرو هتل چه خدماتی را ارائه می دهد؟

وب سرویس رزرو هتل، قابلیت دسترسی به اطلاعات، دیتا و امکانات یک هتل را بر روی اینترنت فراهم کرده و آن را در دسترس کاربران قرار می دهد. تیپورت با ارائه وب سرویس رزرو هتل،، پردازش پرداخت ها، مدیریت رزرو و بررسی قیمت گذاری ها، ظرفیت اتاق های هتل و خدمات مربوط به فروش را مدیریت می کند. وب سرویس ها با درست کردن ارتباط بین نرم افزار های هتلداری یا همان PMS ها و چنل منیجر، سبب مدیریت آسان کانال های فروش و آپدیت دیتا و اطلاعات مربوطه در نرم افزار هتلداری و چنل منیجر می شود.

در روش سنتی OTA ها برای آپدیت ظرفیت اتاق ها و نرخ گذاری، باید تمامی پروسه رزرو را به صورت دستی مدیریت میکردند، اما با استفاده از وب سرویس رزرو هتل تیپورت دیگر نیازی به آپدیت دستی نرخ و ظرفیت نیست و این کار به صورت کاملا آنلاین از طریق وب سرویس رزرو هتل تیپورت انجام میگیرد .

خدمات ارائه شده توسط وب سرویس رزرو هتل به این صورت هستند که بعد از رزرو اتاق توسط مسافران، تعداد ظرفیت ها به صورت کاملا آنلاین  در چنل منیجر و نرم افزار هتلداری، کاملا سریع و در لحظه آپدیت شده و در نتیجه هم رضایت مسافران جلب شده و هم احتمال تعداد زیادی از خطاها به صفر خواهد رسید.

وب سرويس چيست؟

وب سرویس یا همان API ها، برای سیستم های مختلف این امکان را فراهم می کنند که به شکل کاملا هوشمندانه و کاربردی، با همدیگر ارتباط برقرار کرده و بهم متصل شوند. وب سرویس نوعی رابط نرم افزاری محسوب می شود و خدمات مهم و کاربردی را به نرم افزار های دیگر ارائه می دهد. این خدمات در هتلداری ،اطلاعاتی همانند : نرخ و ظرفیت اتاق، اطلاعات هتل ، تصاویر بخش های هتل و… می باشد.

بیشتر بدانید

وب سرویس رزرو هتل

انواع وب سرویس در صنعت گردشگری

با پیشرفت تکنولوژی و پررنگ شدن نفش فناوری های روز دنیا در زندگی افراد، وب سرویس های متختلفی نیز در صنعت گردشگری به وجود آمدند. وب سرویس پرواز داخلی، وب سرویس پرواز های چارتری، انواع وب سرویس رزرو هتل و … چند مورد از وب سرویس های مختلف در زمینه گردشگری هستند.

لازم به ذکر است که تیپورت ارائه دهنده محصول “وب سرویس رزرو هتل” است که با استفاده و بهره مند شدن از آن می توانید از مزایای آن نیز بهره مند شوید و میزان رضایت مسافران خود را به صورت کاملا چشمگیری  افزایش دهید.

وب سرویس رزرو هتل تیپورت  

وب سرویس رزرو هتل یکی از راهکار های آنلاین شدن فروش هتل ها و یک روش بسیار مناسب برای برقراری ارتباط بین هتل ها و مراکز فروش ان ها است. با استفاده از وب سرویس رزرو هتل، دسترسی به OTA ها و GDS ها و دیگر وب سایت هایی که در زمینه رزرو هتل های داخلی و خارجی فعالیت می کنند، به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن، امکان پذیر خواهد شد.

با در نظر گرفتن اینکه تیپورت یک چنل منیجر است، مراکز فروش مختلف خودشان طریقه ارتباط، تعامل و همکاری را با هتل ها و مراکز اقامتی مد نظر را مشخص می کنند. در واقع هتل ها هر نوع قرار داد همکاری که داشته باشند، با همان می توانند خدمات وب سرویس خود را به مراکز فروش مختلف ارائه دهند. و در شرایطی که هر کدام از مراکز فروش با هتل یا اقامتگاه خاصی قرار داد نداشته باشد، امکان این را دارد که از طریق قرار داد ها عمومی با تیپورت همکاری کند.

کلیه شرایط رزرو هر هتل یا مرکز اقامتی، به وسیله وب سرویس قابل دریافت است؛ در نتیجه کلیه مراحل رزرو از هتل ها و مراکز اقامتی، به صورت کاملا خودکار و آنلاین از طریق بستر تیپورت صورت می گیرد. لازم به ذکر است که شرح وظایف چنل منیجر تیپورت محدود به مراحل رزرو بوده و هیچ گونه ارتباطی به خدمات هتل ندارد؛ اما با این وجود با هدف آسانی کار، تیپورت همه نیاز های کاربران را پیش بینی کرده و برای آن ها پشتیبانی ارائه داده و پاسخگوی همه سوالات آن ها خواهد بود.

فاكتورهاي مهم وب سرويس هاي رزرو هتل

  • اطلاع از تغییر نرخ به صورت آنلاین
  • اتصال به PMS هتل یا پنل مدیریتی هتل
  • رزرو آنلاین واقعی
  • مدیریت هتل به صورت آسان و سازماندهی شده
بیشتر بدانید

در مورد Api رزرو هتل

با وب سرویس رزرو هتل تیپورت به افزایش فروش خواهید رسید!

در پروسه رزرو دستی، مسافران با مشکلات زیادی مواجه شده و در نتیجه این مشکلات، آمار رضایت آن ها به شدت افت کرد. نهایی کردن رزرو و کنترل ظرفیت اتاق ها به صورت دستی، سبب بروز مشکلات زیادی می شود. یکی از این مشکلات به این صورت در میان مسافران خود را نشان می دهد، که مسافر برای دریافت قیمت به آژانس مسافرتی مراجعه کرده و یک قیمت از آژانس دریافت می کند.

بعد از آن با یک یا چند OTA طی تماس های تلفنی ارتباط برقرار کرده و یک یا چند قیمت متفاوت نیز از آن ها دریافت می کند. در نتیجه این قیمت های متفاوت و نا هماهنگی های موجود، نوساسات قیمتی زیادی به وجود می آید که نتیجه آن ها باز هم نا رضایتی مسافران خواهد بود.

در رزرو به صورت دستی مشکلات دیگری وجود دارد که یکی از آن ها رزرو همزمان چند نفر برای یک اتاق است. به این صورت که فرد از طریق وب سایت اتاق خود را انتخاب کرده و زمانی که برای تایید رزرو و واریز وجه با هتل ارتباط برقرار می کند، متوجه خواهد که اتاق مد نظر او طی تماس تلفنی قبلی توسط شخص دیگری رزرو شده و مجددا باید برای انتخاب یک اتاق دیگر اقدام کند، که مسلما کار ناخوشایندی برای مسافر خواهد بود.

تیپورت با ارائه وب سرویس رزرو هتل، این چالش ها را بر طرف کرده و سبب شده تا مسافران به صورت آنلاین و در مدت زمان کوتاهی رزرو هتل را انجام داده و نیازی به برقراری تماس های تلفنی مکرر نیز نداشته باشند. به این ترتیب، رضایت مسافران از خدمات دریافتی خود افزایش پیدا کرده و در نتیجه به کاربران همیشگی تبدیل خواهند شد.

به علت رضایت مسافران، آن ها هتل را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کرده و در نتیجه کاربران هتل افزایش پیدا کرده و به دنبال آن، با افزایش فروش مواجه خواهد شد. ضمنا رضایت مسافران و تعدد آن ها به افزایش اعتبار هتل و تقویت برندینگ آن نیز کمک کرده و این موضوع مجددا سبب افزایش مسافران و فروش هتل خواهد شد.

آژانس های مسافرتی و OTA ها نیز می توانند از وب سرویس رزرو هتل بهره مند شوند و از این طریق راندمان کاری مجموعه خود را به صورت چشمگیری افزایش دهند. با افزایش راندمان کاری، فروش آن ها نیز هر روز بیشتر و بیشتر شده و این چرخه به صورت کاملا مثبت ادامه پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *