آژانس مسافرتی اقامتگاه ها
چنل منیجر تیپورت چیست ؟

چنل منیجر یا مدیر کانال فروش هتل چیست؟

صاحبان هتل ها و آژانس های مسافرتی و سایر افرادی که در این زمینه ها مشغول به فعالیت هستند، به خوبی می دانند که اینترنت چه تاثیری در روند کار داشته و اغلب مراحل کار را تحت الشعاع خود قرار داده است. در مواردی همچون رزرواسیون، تبلیغات و برند سازی، قیمت و نرخ ها، ظرفیت ها و … این تاثیر گذاری بیشتر و قوی تر بوده است.امروزه به عنوان یک مدیر هتل یا هتلدار، پیوستن به بهترین و حرفه ای ترین پلتفرم های رزرواسیون آنلاین برای افزایش درآمدی هتل، بسیار حائز اهمیت و الزامی است. با این حال، مدیریت این پلتفرم ها و همچنین پیگیری آن ها در زمان درست و مناسب ، مسئله سخت و دشواری است؛ در این زمان است که اهمیت چنل منیجر یا مدیریت کانال فروش هتل و قدرت آن مطرح می شود.

چنل منیجر چیست؟
در حقیقت چنل منیجر به شبکه یا شبکه هایی گفته می شود که از طریق آن ها، امکان مدیریت کانال های فروش و توزیع هتل ها به آسانی و در زمانی کوتاه، فراهم می شود. امروزه اغلب درخواست ها برای انجام رزرواسیون آنلاین اقامت در هتل ها، توسط GDS ها و OTA ها انجام می شود.
با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که هتل ها به یک راه حل و سیستم کامل برای مدیریت اتاق های هتل نیاز دارند؛ یکی از برترین و مفید ترین روش های جهت مدیریت کانال های فروش هتل و متعاقبا مدیریت هتل، استفاده از چنل منیجر یا مدیر کانال فروش هتل است. صاحبان و مدیران هتل ها با استفاده از یک چنل منیجر حرفه ای، دیگر نگران مشکلاتی مانند بروز مشکلات فنی به علت ترافیک سایت و تعدد درخواست مسافران برای رزرو نخواهند بود.

چنل منیجر ها چگونه کار می کنند؟
نحوه عملکرد چنل منیجر ها به این صورت است که این سیستم کلیه اطلاعات مربوط به اتاق ها، خدمات، ظرفیت، قیمت و … را دریافت کرده و آن ها را به وسیله شبکه های اطلاع رسانی یا سایت آژانس های مسافرتی(OTA) ها ، در اختیارآژانس های مسافرتی قرار می دهد.
زمانی که مسافران برای یافتن محل اقامت مورد نظرخود به آژانس مسافرتی مراجعه می کنند ، آژانس با استفاده از چنل منیجر بهترین و نزدیک ترین گزینه را به مسافر پیشنهاد می دهد. به این صورت آژانس می تواند بدون انجام تماس های تلفنی پی در پی و زمان بر، اتاق مورد نظر مسافر را با امکانات درخواستی او در همان هتلی که می خواهد، به صورت آنلاین رزرو کند.

ضمنا در چنل منیجر ها این امکان وجود دارد که پرداخت هزینه به صورت آنلاین و در همان لحظه رزرو، به وسیله درگاه پرداخت آنلاین توسط مشتری صورت بگیرد و آن هزینه به صورت مستقیم به حساب صاحب هتل واریز خواهد شد.

چرا استفاده از چنل منیجر مهم است؟

پیش از ورود چنل منیجر ها به حوزه هتلداری، فرایند رزرواسیون به صورت دستی و به شکلی کاملا سنتی صورت می گرفت. در حالت سنتی رزرو هتل ها و اقامتگاه ها، مسافران به وسیله تلفن های پی در پی , آژانس های مسافرتی یا مراجعه به سایت های مختلف رزرو هتل یا OTA ها، برای رزرو اتاق در هتل مورد نظر خود اقدام می کردند. بعد از آن از طریق تماس های تلفنی با هتل مد نظر، تاییدیه رزرو خود را دریافت کرده و در نهایت عملیات رزرو خود را پایان می دادند.
در رزرو به صورت سنتی، مشکلات زیادی از قبیل قطع شدن ارتباطات تلفنی، عدم تایید رزرو توسط هتل، عدم وجود ظرفیت مورد نظر مسافر در هتل، نوسانات نرخی ، عدم پاسخگویی مناسب کارکنان هتل به علت مشغله زیاد و … وجود دارد. اما با استفاده از یک چنل منیجر، همه این مشکلات بر طرف شده و آژانس های مسافرتی می توانند یک رزرواسیون آنلاین با خیال راحت را تجربه کنند.
در نتیجه اعتبار هتل یا اقامتگاه شما نیز افزایش پیدا کرده و با وجود اعتبارسازی قوی، آژانس مسافرتی بیشتری هتل شما را برای اقامت مسافران هتل خود انتخاب خواهند کرد؛ که نتیجه آن افزایش درآمد هتل به بهترین شیوه ممکن است.

مدیریت کانال فروش با چنل منیجر تیپورت

در بالا راجع به چنل منیجر و نحوه عملکرد آن ها صحبت کردیم. همچنین گفتیم که چرا صاحبان هتل ها و اقامتگاه ها باید از چنل منیجر استفاده کنند و این استفاده به چه دلایلی حائز اهمیت است. در این بخش قصد معرفی چنل منیجر تیپورت را داریم و باید ذکر کنیم که تیپورت، جامع ترین چنل منیجر ایران است. با استفاده از چنل منیجر تیپورت، می توانید با خیال راحت مدیریت کانال فروش خود را به آن واگذار کرده و راندمان کاری خود را افزایش دهید.

تیپورت یک نمونه عالی از یک سیستم چنل منیجر یا مدیریت کانال فروش است و به صورت کلی شما با بهره مند شدن از آن، از مزایای یک چنل منیجر یا مدیر کانال فروش و یک سیستم مدیریت مالی در یک پلتفرم با کاربری آسان بهره مند خواهید شد.

مزایای استفاده از چنل منیجر تیپورت

استفاده از چنل منیجر تیپورت مزایای فراوانی دارد که به محض بهره مند شدن و استفاده از آن، می توانید در جریان همه این مزایا قرار بگیرید. در ادامه برخی از مهم ترین و برجسته ترین مزایای استفاده از چنل منیجر تیپورت را به صورت مختصر شرح داده ایم.

  • افزایش رزو آنلاین
  • افزایش درآمد هتل از طریق کانال های فروش و توزیع
  • عدم رزرو بیش از حد ظرفیت
  • اعتبار سازی آژانس های مسافرتی
  • حذف پروسه رزرو به صورت دستی
  • فراهم شدن بستر قدرتمند برای افزایش فروش
  • مدیریت سریع و آسان تر واحد فروش
  • یکپارچه سازی قیمت و ظرفیت به صورت خودکار
  • کاهش زمان مورد نیاز برای آپدیت و به روز رسانی قیمت و نرخ
  • به روز رسانی لحظه ای و آنی ظرفیت و قیمت
  • تسویه حساب آنلاین توسط اتصال آنی مسافر به درگاه پرداخت آنلاین
  • ارتباط دو طرفه با PMS یا نرم افزار های مدیریت هتل

برای بهره­ مندی و آگاهی از قابلیت­ها و مزایای دیگر چنل منیجر تیپورت، با شماره 02191301212 تماس حاصل نموده و به وب سایت Tport.ir مراجعه کنید 

جهت عضویت در چنل منیجر تیپورت ،در خواست خود را ثبت فرمایید و منتظر تماس پشتیبانان تیپورت باشید .

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *