OTA آژانس مسافرتی اقامتگاه ها هتل
مدیریت کانال رزرو با استفاده از چنل منیجر

مدیریت کانال های رزرو هتل با استفاده از چنل منیجر

چگونه با کمک سامانه مدیریت کانال رزرو هتل به کسب و کار خود رونق دهیم؟

امروزه رفتار بیشتر مردم تحت تاثیر پیشرفت ­هایی که در تکنولوژی رخ داده است، با گذشته فرق کرده است. هتل­ ها و آژانس­ های مسافرتی که نمی­ خواهند از بازار رقابت حذف شوند، نیز ناگزیرند عملکرد خود را متناسب با رفتار مردم تغییر دهند. به این ترتیب در دوره و زمانه­ ای که بیشتر افراد مایحتاج  خود را از طریق خرید اینترنتی فراهم می­کنند، هتل­ ها و آژانس هایی موفق به جذب مشتریان بیشتر به واحد خدماتی خود می­ شوند که از اینترنت و پلتفرم­ های مجازی برای تبلیغ و معرفی خود استفاده کنند. اما فراهم کردن امکان ارائه خدمات گردشگری به صورت اینترنتی، مشکلات و سختی­ های فراوانی دارد، به همین دلیل  نرم افزار مدیریت کانال رزرو هتل تیپورت با هدف کمک به آژانس ­های مسافرتی و مراکز اقامتی طراحی و عرضه شده است.

تیپورت در واقع یک چنل منیجر حرفه ­ای است که به مدیران اقامتگاه ­ها و آژانس­ های مسافرتی این امکان را می­ دهد که با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن و به بهترین شکل ممکن به برنامه­ ها و اهداف کاری خود جامه عمل بپوشانند. یکی از اصلی­ ترین اهداف این چنل منیجر،  پر کردن اتاق ­های هتل با قیمت مناسب است. از سوی دیگر این پلتفرم به آژانس ­های مسافرتی و چارترها کمک می­کند تا به راحتی هتل متناسب با نیاز خود را یافته و بدون هیچ واسطه ای اتاق هایی که لازم دارند را رزرو کنند.به این ترتیب چنل منیجر به آنها کمک می کند تا بهتر بتوانند رضایت مسافران خود را تامین کنند، که این یعنی آژانس مزبور در طولانی مدت، مسافران بیشتری خواهد داشت. اگر مایلید در مورد خدماتی که  یک چنل منیجر مناسب می­تواند به واحد خدماتی شما ارائه دهد، اطلاعات بیشتری به دست آورید. یا با پلتفرم­ هایی که می توانند به شما کمک کنند تا تمام اتاق­های هتل خود را به راحتی آب خوردن، پر کنید با ما همراه باشید.

انواع کانال های فروش آنلاین که به شما برای افزایش درآمدتان کمک می کنند!

اگر شما مدیر هتل یا هر نوع اقامتگاه دیگری هستید، استفاده از یک نرم افزار مدیریت کانال رزرو هتل به شما این امکان را می­دهد که بتوانید تمام نیازهای مدیریتی هتل خود را به راحتی و به صورت آنلاین برآورده سازید. شما با کمک یک چنل منیجر مناسب قادر خواهید بود، وضعیت رزرو اتاق­های هتل، تاریخ ورود و خروج مسافران، حسابداری، پروفایل مهمانان و… را زیر نظر بگیرید. به این ترتیب از درست انجام شدن تمام مراحل مهمانپذیری هتل مطمئن خواهید شد.

البته یکی از ویژگی های بارز یک چنل منیجر کارآمد این است که بتواند اطلاعات تمام کانال ­های فروش اتاق­های هتل را با یکدیگر ادغام کرده و به صورت یک جا به شما ارائه کند؛ چون در این حالت هر داده ای فقط یک بار در سیستم ثبت شده و از بروز بسیاری از اشتباهات و مشکلات جلوگیری می­شود. این دقیقاً همان کاری است که پنل مراکز اقامتی تیپورت برای شما انجام می­دهد. این پنل قادر است اطلاعات رزرواسیون تمام کانال ­هایی که از آنها برای عرضه اتاق­ های خود استفاده می­ کنید را به صورت آنلاین و در لحظه به شما نشان دهد. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که پس از فعال کردن این پنل برای هتل خود حتماً از تمام وب سرویس ­ها و کانال ­های فروشی که در دسترستان قرار دارد برای عرضه خدمات خود به مشتریان استفاده کنید.

از سوی دیگر این پلتفرم به OTAها و آژانس­ های مسافرتی کمک می­کند تا بتوانند با صرف حداقل هزینه و زمان ممکن، هر چند تا اتاق که لازم دارند را به صورت قطعی رزرو کنند. بیایید در ادامه این مطلب با انواع پلتفرم ­هایی که می­ توانید از آنها برای عرضه اینترنتی اتاق­ های خود استفاده کنید، آشنا شویم.

1. آژانس مسافرتی آنلاین یا همان OTAها

بررسی ها نشان می­دهد که OTAها یا همان آژانس‌های مسافرتی آنلاین موثرترین کانال برای معرفی و عرضه اتاق­ های یک اقامتگاه به جمع بسیار زیادی از مسافران است. به این ترتیب شما با کمک وب سرویس رزرو هتل (OTAها) می ­توانید به راحتی مسافرانی را که هرگز حتی نام هتل شما را نشنیده اند، مجاب کنید تا اتاق رزرو کنند و از خدماتتان استفاده نمایند.

2. گارانتی رزرواسیون اتاق راه حلی برای پیشگیری از خالی ماندن اتاق ها!

پشتیبانی از گارانتی اتاق ­های هتل یکی از خدمات چنل منیجر تیپورت است. همانطور که می­دانید از گذشته ­های نسبتاً دور رسم بر این بود که آژانس ­های مسافرتی و مراکزی که تورهای گردشگری برگزار می کنند، گاهی چندین اتاق را از قبل و برای تاریخ مشخصی رزو می­ کردند. در این شیوه رزرواسیون، مرکز رزرو کننده هتل، موظف است تا هزینه اتاق ­های رزرو شده را به صورت تمام و کمال پرداخت کند، حتی اگر آنها در تاریخ رزرو شده خالی باقی بمانند. به این ترتیب خیال مدیران هتل از اینکه می­ توانند تمام اتاق ­های خود را واگذار کنند، راحت خواهد شد.

از سوی دیگر آژانس­ های مسافرتی نیز می­توانند با کمک پلتفرم تیپورت، اتاق­ هایی را که گارانتی کرده اند را در بازار عرضه نمایند یکی از ویژگی­ های جالب استفاده از تیپورت این است که OTAها و آژانس ­های مسافرتی با ثبت اتاق­ های که گارانتی کرده اند  در داخل این پلتفرم، می­توانند از خدمات پنل  آژانس مسافرتی جهت رزرو اتاق های گارانتی شده توسط سایر آژانس های مسافرتی استفاده کنند. به این ترتیب این آژانس­ ها نیز دیگر لازم نیست نگران خالی ماندن اتاق ­هایی که گارانتی کرده اند باشند. حتی این مراکز در صورتی که تمام اتاق ­های یک هتل را رزرو کرده باشند، می توانند با ثبت اطلاعات این اتاق­ ها در پلتفرم تیپورت از خدمات مرکز اقامتی این سامانه برای رزواسیون اتاق ­های خود استفاده کنند. همچنین اگر یک آژانس مسافرتی تعدادی اتاق را از قبل رزرو کرده ولی به هر دلیلی موفق به جذب مسافر نشده است، میتواند با ثبت اطلاعات اتاق های خالی خود در این سامانه، برای اتاق­ های خود مسافر جذب کند. به این ترتیب آژانس ­های مسافرتی و OTAها با استفاده از پنل خدمات مسافرتی تیپورت یک منبع درآمد جانبی از طریق رزرو اتاق ­های متعدد در هتل­های مناسب برای خود راه  اندازی کنند. 

 3. سیستم توزیع جهانی GDS

آیا دوست دارید در مرکز اقامتی خود از مسافران خارجی و توریست­های بین المللی پذیرایی کنید؟ در این صورت شما باید چنل منیجری را برای هتل خود تهیه کنید که امکان اتصال به سیستم‌ توزیع جهانی یا GDS را داشته باشد. GDS ها به سایر OTA ها و آژانس های مسافرتی این امکان را می­دهد که به راحتی بتوانند هتل‌ متناسب با سلیقه مسافران  خود را رزرو کنند. چون استفاده از این سیستم بسیار آسان و کارآمد است، بسیاری از آژانس­های مسافرتی که تورهای بین المللی برگزار می­کنند، از این سامانه برای رزرو اتاق و… استفاده می کنند. به این ترتیب هر هتلی که به این سامانه بپیوندد قادر خواهد بود نظر توریست های بین المللی که قصد مسافرت به ایران را دارند، را نیز به خود جلب کند. نرم افزار مدیریت کانال رزرو هتل تیپورت با توجه به همین نکته شرایطی را فراهم کرده است که اطلاعات مربوط به هتل های عضو این چنل منیجر، در  GDS ها نیز ثبت شده و نمایش داده شود.

نرم افزار مدیریت کانال هتل فرصتی برای دستیابی به اهداف و درآمد بیشتر!

نرم افزار مدیریت کانال رزرو هتل به شما این امکان را می­دهد که بتوانید در کمترین زمان ممکن استراتژی‌های مختلف فروش و بازاریابی برای هتل را امتحان کنید.

برای افزایش رزرو و درآمد باید شبکه فروش مناسبی برای هتل خود تعبیه کنید. شبکه فروش هتل شما باید طیف متنوعی از انواع کانال‌های رزرو را در برگرفته و اطلاعات اقامتگاهتان را در دسترس تعداد زیادی از مسافران قرار دهد. به این ترتیب امکان اینکه مهمانان بیشتری جذب هتل شما شوند، افزایش می یابد.

یک چنل منیجر کارآمد به شما این امکان را می­دهد که بتوانید با صرف کمترین زمان و انرژی ممکن هتل خود را به نحو احسن مدیریت کنید. در حالیکه اگر بخواهید همان کاری را که با کمک سیستم مدیریت کانال‌های رزرواسیون و فقط با چند کلیک کوچک انجام می دهید را به صورت دستی انجام دهید، باید زمان و هزینه فراوانی را بپردازید. ناگفته نماند که عملکرد و امکانات چنل منیجرها به گونه است که به شما این امکان را می دهد که از کانال های فروش و عرضه بیشتری استفاده کرده و در نتیجه فرصت های درآمدزایی بیشتری داشته باشید. البته استفاده از یک چنل منیجر کارآمد مزایای فراوان دیگری نیز دارد که در ادامه بخشی از مزایای آن را با یکدیگر بررسی می کنیم.

استفاده از نرم افزار مدیریت کانال هتل تیپورت چه مزایایی دارد؟

  • پشتیبانی 24 ساعته از نرم افزار مدیریت کانال رزرو هتل تیپورت
  • امکان مدیریت وضعیت اتاق های هتل به صورت آنلاین
  • قابلیت پشتیبانی همزمان از تمامی کانال های فروش
  • صرفه جویی در هزینه تبلیغات هتل در رسانه­ های مختلف
  • صرفه جویی و مدیریت زمان جهت اطلاع از وضعیت رزروهای انجام شده
  • پیشگیری از بروز خطای انسانی در هنگام رزرو اتاق یا انجام ناقص رزرواسیون به صورت دستی
  • بروز رسانی آنی قیمت اتاق­ها توسط خود هتل به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک ساده
  • افزایش احتمال رزرو تمام اتاق­ های اقامتگاه در مدت زمان کوتاه
  • افزایش امکان همکاری اقامتگاه ­ها با آژانس های مسافرتی و بلعکس
  • افزایش امکان رزرو چندین اتاق به صورت یکجا
  • افزایش احتمال جذب مسافران خارجی به هتل و کسب سود بیشتر به واسطه اتصال به GDS ها
  • امکان تحت نظر گرفتن تمام اطلاعات هتل مانند آمار اتاق های رزرو شده، رزروهای کنسل شده،وضعیت تسویه حساب ها، قیمت گذاری مناسب اتاق ها و… به صورت آنلاین، اتخاذ و اجرای تصمیمات ضروری متناسب با شرایط

سخن آخر

نرم افزار مدیریت کانال رزرو هتل تیپورت به عنوان یک چنل منیجر حرفه ای آماده است تا تمام خدماتی که برای بازاریابی و فروش اتاق­های اقامتگاه ­­هایی مانند انواع هتل ­ها، هتل آپارتمان ­ها، اقامتگاهای بوم گردی و… نیاز است را در اختیار مدیران این مراکز قرار دهد. در ضمن OTAها و آژانس ­های مسافرتی نیز می­توانند با کمک این چنل منیجر به راحتی اقامتگاه متناسب با نیاز خود را به صورت مستقیم و با بهترین قیمت ممکن رزرو کنند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته این پلتفرم به فعالان عرصه گردشگری  (مدیران OTAها و آژانس­های مسافرتی) این امکان را میدهد که بتوانند مشکلات پیش آمده را به راحتی و در اسرع وقت رفع کنند. پس اگر می­خواهید میزان درآمد و تعداد اتاق­ های رزرو شده هتل خود را افزایش دهید، حتماً با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاه (1)

  1. تفاوت سیستم توزیع جهانی GDS با سیستم های رزرواسیون مرکزی CRS | TPORT| تیپورت
    1401-08-14

    […] […]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *