Uncategorized @fa

معرفی بهترین سیستم‌های بوکینگ هتل

آنچه که در این مقاله می خوانید:

رزرو آنلاین هتل، روشی محبوب برای رزرو اتاق است. مسافران می‌توانند با داشتن امنیت آنلاین و حفظ حریم خصوصی و اطلاعات مالی خود اتاق مورد نظر را به سرعت رزرو نمایند. سیستم­‌های بوکینگ هتل، امکان مقایسه قیمت‌ها و مشاهده امکانات هتل‌های مختلف را با دسترسی به اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

قبل از رواج اینترنت، مسافران می­‌توانستند نامه بنویسند، مستقیماً با هتل تماس بگیرند یا از آژانس مسافرتی برای رزرو اتاق کمک بگیرند. اما امروزه آژانس­‌های مسافرتی آنلاین با استفاده از سیستم بوکینگ، تصاویری از هتل­ها و اتاق­ها، اطلاعاتی در مورد قیمت­ها و معاملات و حتی اطلاعاتی در مورد استراحتگاه‌­های محلی را در دسترس دارند. رزرو آنلاین هتل با به کارگیری سیستم بوکینگ برای سفرهای لحظه آخری مفید است. زیرا ممکن است هتل‌ها برخی از اتاق‌هایی که هنوز رزرو نشده‌­اند را با قیمت کم­تری برای رزرو در دسترس قرار دهند.

در این مقاله تیپورت چند مورد از سیستم بوگینک هتل را به همراه ویژگی­‌های آن برای شما گردآوری کرده است؛ پس با ما در ادامه همراه باشید…

Agilsys

Agilsys یک سیستم بوکینگ هتل است که بدون کمیسیون، هتل­های مختلف را جهت رزرو کاملا آنلاین در دسترس قرار می­دهد. استفاده از این سیستم بسیار آسان بوده و به دلیل استفاده از فناوری ابر (Cloud) در هر جایی می­توان فرآیند رزرو را انجام داد. این سیستم با قابلیت اتصال به PMS قادر به روزرسانی لحظه‌­ای اطلاعات می­‌باشد. نزدیک به 500 اقامتگاه و مجموعاً 2000 اتاق، امکان مشاهده ویژگی‌های اتاق، امکانات رفاهی و تصاویر آن که تأثیر مثبت افزایش رزرو مراکز اقامتی دارد را در اختیار کاربران قرار می­دهد.

Checkfront

این سیستم یک نرم افزار رزرو هتل، مدیریت هتل و فروش می‌­باشد. با این پلتفرم می­‌توان هتل­های مختلف را مشاهده کرده و پس از مشخص نمودن تاریخ و تعداد نفرات، از مجموع هزینه­‌ها مطلع شد. در ادامه می­‌توان اطلاعات شخصی رزرو کننده را تکمیل کرده و پس از مشاهده قوانین هتل، هزینه را به صورت الکترونیکی پرداخت نمود. در قسمت مدیریت، هتلداران می‌­توانند تعداد رزروهای هر روز را چک نموده و گزارشات متفاوتی را مربوط به درآمد و سود به دست بیاورند.

Webrezpro

Webrezpro علاوه بر اینکه یک سیستم مدیریت هتل (PMS) است یک موتور رزرو آنلاین دارد که برای ساده کردن فرآیند بوکینگ هتل و به حداکثر رساندن رزرو مستقیم طراحی شده است. این سیستم با بهره­‌مندی از تکنولوژی ابری، امکان رزرو الکترونیکی و پرداخت آنی را در هر زمان و مکانی در دسترس قرار می­‌دهد. در این سیستم انواع اقامتگاه­ها برای رزرو آنلاین وجود دارد. قابلیت­های قسمت رزرو این سیستم شامل رزرو آنلاین، ارائه لیست اتاق­ها، مدیریت نرخ، پرداخت الکترونیکی هزینه، دریافت گزارشات، بررسی سود و زیان، جلوگیری از رزرو بیش از حد و… می­باشد.

Hotel Connect

این سیستم بوکینگ هتل شامل ویژگی­های مختلفی می­باشد که در ادامه به آن­ها می­پردازیم. در بخش مدیریت رزرو این سیستم، امکان رزرو الکترونیکی اتاق­ها وجود دارد. همچنین پس از رزرو می­توان با چند کلیک اتاق را تعویض نمایید. Hotel Connect مبتنی بر ابر است؛ بنابراین انجام رزرو و مدیریت آن­ها در هر جایی امکان­پذیر می‌­باشد. هتل­ها برای مدیریت نرخ و آپدیت هزینه­‌ها کافی است در قسمت مدیریت نرخ این کار را انجام دهند. به دلیل اتصال بخش مدیریت رزرو به PMS، پس از رزرو هر اتاق اطلاعات به صورت آنی به روز می‌گردد. پس از انتخاب اتاق و وارد کردن اطلاعات در چند ثانیه می‌­توان هزینه را به صورت الکترونیکی پرداخت نمود. وجود گزارش­‌های پیشرفته به بررسی مقدار درآمد فروشندگان کمک زیادی می­کند. این سیستم جهت رفع مشکلات بخش پشتیبانی در نظر گرفته است.

Hotelist

Hotelist  یک نرم افزار بوکینگ هتل ابری است که هم به مدیریت هتل کمک کرده و هم دارای یک موتور رزرو آنلاین می‌­باشد که به انجام فرآیند رزرو سرعت می­‌بخشد و تعداد رزروهای مستقیم را افزایش می­دهد. این نرم افزار علاوه بر مدیریت هتل، رزروها را نیز مدیریت می‌نماید. در موتور رزرو این سیستم امکان انتخاب هتل مورد نظر، مقایسه قیمت‌ها، پرداخت آنلاین و… وجود دارد.

Tport

تیپورت یک نرم افزار بوکینگ هتل بر پایه ابر است که به افزایش درآمد و سود هتلداران و آژانس­های گردشگری کمک خواهد کرد. تیپورت یک چنل منیجر ایرانی است که رابط میان هتل­ها و آژانس­هاست. در این چنل منیجر آژانس­ها می­توانند تمامی هتل­ها را به همراه امکانات موجود مشاهده کرده و طبق بودجه مشتری آن­ها را با استفاده از فیلترهای متنوع جستجو کنند و سپس قیمت­‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایند. در نهایت هتل موردنظر مشتری را به صورت کاملا آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را با کارت بانکی دارای رمز دوم پرداخت می­‌کند. پس از واریز حساب و تایید هزینه، رزرو هتل، نهایی شده و رسید مشتری جهت پیگیری و چاپ نمایش داده می‌شود.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *