OTA آژانس مسافرتی
وب-سرویس-رزرو-هتل-تیپورت

دلایل استفاده از وب سرویس رزرو هتل تیپورت برای OTA ها

آژانس گردشگری آنلاین یا OTA ها در واقع سیستم‌های واسطی هستند که خدمات رزرواسیون هتل را ارائه می‌دهند. در دهه گذشته به واسطه گسترش تکنولوژی شاهد افزایش محبوبیت این آژانس‌ها بوده‌ایم. اما در این بین برای راحتی کار،  آژانس‌های مسافرتی  از  نرم افزارهای تحت وب  متفاوتی استفاده می کنند،  OTAها می‌توانند با استفاده از این وب سرویس فرآیند رزرو صدها هتل را به راحتی و به صورت آنلاین انجام دهند.

یکی از بهترین وب سرویس های هتل که در بین OTAها دارای محبوبیت بسیاری است مربوط به شرکت تیپورت است که با داشتن امکانات بسیار توانسته باری را از دوش آژانس های مسافرتی آنلاین بردارد.

در ادامه به بررسی مهم ترین ویژگی های وب سرویس رزرو هتل تیپورت پرداخته و اطلاعات کاملی را به شما ارائه خواهیم کرد، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

امکان جادهی و رزرو آنلاین هتل

این روزها که همه مردم عادت به استفاده از بستر آنلاین برای سفارش خدمات مختلف دارند، صنعت گردشگری نیز از این بستر دور نمانده و به دنبال هرچه راحت کردن ارائه خدمات و رزرواسیون اتاق هتل‌ها می باشد.

یکی از خدمات  چنل منیجر تیپورت ،ارائه وب سرویس رزرو هتل به OTA ها  می باشد ،آژانس های مسافرتی آنلاین با استفاده از  این وب سرویس امکان جادهی و رزرو آنلاین را خواهند داشت. حائز اهمیت است که  آژانس‌های مسافرتی می‌توانند به راحتی در هر زمان از شبانه روز به آمار اتاق‌های خالی هتل‌ها و قیمت‌های آن دسترسی داشته باشند و در سریع ترین زمان ممکن این اطلاعات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند که باعث می‌شود در تایم و هزینه نیرو انسانی صرفه جویی شود.

عدم نیاز به پیگیری رزرو در هتل ها

در گذشته به دلیل آن که رزرواسیون هتل‌ها به صورت تلفنی انجام می‌شد، احتمال رخداد خطای انسانی در فرآیند رزرو هتل‌ها بسیار بالا بود. به همین دلیل نیاز بود تا آژانس‌های مسافرتی اقدام به پیگیری رزرو خود در هتل‌ها کنند.

این در حالی است که با ظهور تکنولوژی و ایجاد وب سرویس رزرو هتل، عمل رزرواسیون هتل‌ها به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. این وب سرویس‌ها باعث می‌شوند تا دیگر نیازی به پیگیری مجدد رزرو نباشد و اگر آژانس مسافرتی اتاقی را برای مشتری رزرو کند،  در همان لحظه  به صورت آنلاین ظرفیت آن اتاق پر می شود و  فرآیند رزرو تکمیل می گردد .حال آژانس مسافرتی دیگری قادر نخواهد بود که آن اتاق را رزرو کند .

این ویژگی باعث می‌شود تا OTAها بتوانند بدون چالش و نیاز به پیگیری مجدد و چند باره فرآیند رزرو هتل‌ها را انجام دهند.

نرخی دهی آنلاین و عدم نیاز به استعلام مکرر

در گذشته با  متغیر بودن نرخ رزرو هتل و همچنین عدم ساختار مندی مناسب جهت کنترل نرخ رزرو ، شاهد چالش‌ها و نگرانی‌های مختلفی برای مشتریان و آژانس‌های مسافرتی بودیم. به عنوان مثال ممکن بود که به دلایل مختلف قیمت رزرو هتل  تغییر پیدا کند. و به دلیل نبود امکانات لازم نرخ های متفاوتی مواجه می شدند .

این در حالی است که با استفاده از وب سرویس رزرو هتل، می‌توان در لحظه نرخ  رزرو هتل را تغییر یافته را مشاهده کرد  و این تغییر قیمت به تمامی OTAها به صورت آنلاین ارسال می‌شود. این ویژگی کمک می‌کند تا OTAها نیازی به استعلام مجدد قیمت نداشته باشند و بتوانند در لحظه، با نرخ مناسب اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند.

رزرو 24 ساعته در تمام 7 روز هفته

در گذشته هتل‌ها برای ارائه خدمات مربوط به رزرواسیون، دارای بخش اداری بودند. که نیاز بود تا بخشی از نیرو و پرسنل هتل این فرآیند را انجام دهند و آن را مدیریت کنند. در این بین ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و در تمام 7 روز هفته امکان پذیر نبود. امروزه با استفاده از وب سرویس هتل این امکان به وجود آمده تا  OTAها بتوانند بدون نیاز به برقراری ارتباط با هتل، در تمام ساعات شبانه روز و در تمام ایام هفته حتی در روزهای تعطیل فرآیند رزرو هتل‌ها را انجام دهند.

این ویژگی باعث می‌شود تا در هر لحظه بتوان اقدام به جذب مشتری و مسافر کرد. از این طریق هم هتل‌ها و هم آژانس‌های مسافرتی گردشگری می‌توانند درآمد خود را افزایش دهند.

در ادامه بخوانید

وب سرویس رزرو هتل تیپورت

کاهش هزینه نیروی انسانی و دریافت اطلاعات دقیق توسط هتل

با ایجاد وب سرویس رزرو هتل، حالا به جای این که نیاز باشد  چندین نیرو در هتل‌ها و در بخش رزرواسیون فعالیت کنند، می‌توان افراد کمتری را برای این کار استخدام کرد و با استفاده از این نرم افزارها به صورت اتوماتیک و آنلاین فرآیند رزرواسیون هتل را انجام دهند.

از سوی دیگر، استفاده از این وب سرویس‌ها باعث می‌شود تا به جای آن که رزرواسیون به صورت دستی انجام شود، این فرآیند به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد و در کمترین زمان ممکن می‌توان با دریافت گزارش از سامانه، اطلاعات را به صورت دقیق دریافت کرد. این ویژگی امکان مدیریت بهتر را هم برای هتل‌ها و هم برای آژانس‌های مسافرتی آنلاین فراهم می‌کند.

امکان رزرو آنلاین تعداد هتل‌های بیشتر

با ارائه وب سرویس رزرو هتل تیپورت به OTA ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند  در کمترین زمان به راحتی  تعداد هتل های بیشتری را رزرو کنند و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنند. این ویژگی از یک سو به هتل‌ها امکان جذب بیشتر مشتری را می‌دهد و هم باعث می‌شود تا آژانس‌های گردشگری آنلاین بتوانند با رزرو بیشتر هتل ها، کارمزد قابل توجهی را دریافت کنند.

سخن آخر

با ایجاد وب سرویس رزرو هتل تیپورت، آژانس‌های مسافرتی آنلاین یا OTAها می‌توانند بسیاری از فرآیندهایی که در گذشته نیاز بود به صورت دستی انجام دهند را اتوماتیک کرده و از این طریق در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. در این مطلب شما را با برخی از مهم ترین مزایا و ویژگی‌ها آشنا کرده و بیان کردیم که چگونه اتصال یک OTA به وب سرویس رزرو هتل تیپورت باعث امکان جادهی و رزرو آنلاین، افزایش سرعت رزرواسیون، امکان رزرو 24 ساعته در 7 روز هفته، کاهش هزینه‌های نیروی انسانی و صرفه جویی در زمان و… می‌شود. تمامی این موارد در کنار هم باعث افزایش محبوبیت وب سرویس رزرو هتل تیپورت در بین آژانس‌های گردشگری آنلاین شده است.

برای بهره­ مندی و آگاهی از قابلیت­ها و مزایای دیگر چنل منیجر تیپورت، با شماره 09120168471 تماس حاصل نموده و به وب سایت Tport.ir مراجعه کنید. 

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *