OTA آژانس مسافرتی اقامتگاه ها
پبتفرم دو سویه تیپورت

تاثیر پلتفرم دو سویه تیپورت در افزایش فروش آژانس های مسافرتی و رزرو هتل ها

آژانس های مسافرتی می توانند با استفاده از یک سیستم مدیریت کانال فروش، مناسب و کارآمد میزان فروش خود را افزایش دهند. البته عضویت در پلتفرم دو سویه تیپورت برای هتل ها نیز مفید و سود آور است. این پلتفرم، بستری را به وجود آورده است که در آن صاحبان آژانس های مسافرتی بتوانند با هتل ها و مهمانپذیرها، به راحتی آشنا شده و قرارداد همکاری ببندند. طریقه کار هم بسیار آسان است. لیست اتاق های خالی هتل در داخل سامانه نمایش داده می شود. سپس مدیر آژانس مسافرتی یا OTA مشخصات اتاق ها، امکانات و عکس های هتل موردنظر را به صورت آنلاین مشاهده می کند.
در نتیجه مدیر به راحتی می تواند از بین هتل های مختلف، مناسب ترین هتل را انتخاب کرده و هر تعداد اتاق که نیاز دارد، به صورت اینترنتی رزرو کند. استفاده از این پلتفرم دو سویه برای هر دو طرف معامله، یعنی صاحبان آژانس های مسافرتی و هتل ها بسیار مفید بوده و باعث افزایش سود آنها می شود. با ما همراه باشید تا بیشتر با این پلتفرم و مزایای استفاده از آن آشنا شویم.

نقش پلتفرم دو سویه تیپورت در افزایش فروش آژانس های مسافرتی

به نظرتان چه عواملی باعث افزایش فروش یک آژانس مسافرتی می شود؟ حتماً شما نیز آژانس های مسافرتی را می شناسید که همیشه تورهای مسافرتی آنها پر از مسافران راضی و شاد است. از سوی دیگر برخی دیگر از آژانس ها همیشه برای پر کردن تورهای خود با مشکل مواجه می شوند. آیا می دانید چه عواملی باعث افزایش تعداد مسافران تورهای موفق می شود. شاید بتوان گفت 3 عامل اصلی زیر اصلی ترین دلایل برای پرفروش شدن آژانس های مسافرتی است.
– رضایت مسافران از تورهایی که در آن شرکت داشتند.
– راحتی و حس شادی مسافران از هتلی که در آن اسکان یافته اند.
– تبلیغات گسترده آژانس ها و هتل هایی که با آنها همکاری می کنند
ممکن است شما یک برنامه بسیار شاد و پر هیجان برای مسافران تور خود چیده باشید، اما در کمال ناباوری متوجه شوید که برخی از مسافران شما از خدمات تور کاملاً ناراضی هستند! گاهی نکات ریزی که شاید به نظر کم اهمیت بیایند، تاثیر فراوانی بر روی رضایت مسافران می گذارند. مواردی مانند اینکه مسافران وقتی به شهر مقصد رسیدند به سرعت در اتاق های تمیز، راحت و با امکانات مناسب ساکن شوند. هتل به مراکز تفریحی یا زیارتی که مد نظر مسافران است نزدیک باشد و…
جالب است که بدانید استفاده از پلتفرم دو سویه تیپورت به شما کمک می کند تا ضمن کاهش هزینه های جاری خود، خاطره دلنشین و دوست داشتنی برای مسافران خود ایجاد کنید. می پرسید چگونه؟ ساده است. شما با کمک پنل دفاتر خدمات مسافرتی تیپورت می توانید طیف گسترده ای از هتل های شهر مورد نظر خود را تحت نظر بگیرید و به محض خالی شدن، اتاق های مناسب را به صورت آنلاین رزرو کنید. به این ترتیب می توانید در هزینه های بازاریابی و زمان خود صرفه جویی کرده و هتلی را که رضایت مسافران شما را تامین می کند، رزرو کنید. در ضمن چون در این شیوه تمام مراحل رزرو به صورت آنلاین انجام می شود، امکان بروز اشتباه در مراحل مختلف به صفر می رسد.

نقش پلتفرم دو سویه تیپورت در افزایش فروش هتل ها

هتل ها می توانند با استفاده از پنل مراکز اقامتی تیپورت که مربوط به پلتفرم دوسویه تیپورت است، میزان فروش خود را افزایش دهند. تیپورت شرایطی را فراهم کرده است که هتلداران بتوانند مجموعه اتاق های خالی خود را در معرض دید آژانس های مسافرتی و OTAها قرار دهند. همانطور که می دانید، عموماً تورهای مسافرتی چندین اتاق نیاز دارند. بنابراین اگر فقط چند مشتری از طریق این پلتفرم رزرواسیون هتل شما را برای اسکان انتخاب کنند، شما می توانید تنها در عرض چند دقیقه تمام اتاق های هتل خود را کرایه بدهید. با انتخاب تعدادی کانال فروش می توانید آن ها را به صورت آنلاین مدیریت کرده و در صورت نیاز کانال جدیدی اضافه کرده و یا کانال هایی که کنسلی زیادی دارد را از لیست خود حذف کنید.

شما با ثبت اطلاعات هتل خود در پلتفرم دو سویه تیپورت، می توانید لیست اتاق های خالی خود را در معرض دید انواع آژانس ها و OTAها بگذارید و هتل خود را به مشتری های بیشتری معرفی کنید. به دلیل اینکه آژانس ها به مشتریان خود تورهای مختلف ارائه می دهند، بنابراین با رزرو دسته جمعی اتاق ها و سود هتل ها نیز افزایش می یابد. لازم به ذکر است چون در این شیوه تمام مراحل رزرو اتاق، تسویه حساب و… به صورت آنلاین انجام می پذیرد، هم در زمان صرفه جویی می شود و هم سریع تر می توانید پول خود را دریافت کنید.

سخن آخر

امروزه بسیاری از آژانس های مسافرتی و هتل ها در تامین مخارج خود به مشکل برخورده اند. این در حالی است که تعداد قابل توجهی از همکاران آن ها به راحتی هر روز حاشیه سود خود را افزایش داده و کسب و کار خود را گسترش می‌دهند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه؟ساده است، ما هم اکنون در جهانی زندگی می کنیم که بسیاری از امکانات و وسایل روزمره آن کاملاً با گذشته متفاوت است. به همین دلیل دیگر راه و روش های قدیمی بازدهی قبل را ندارند. در دنیای جدید افرادی که از ابزار مدرن برای جذب مشتری استفاده می کنند برنده عرصه رقابت هستند.

همانطور که می دانید یکی از بهترین روش های امروزی برای جذب مشتریان به یک آژانس مسافرتی و یا هتل، استفاده از سامانه آنلاین فروش است. به جرات می توان گفت پلتفرم دو سویه تیپورت یکی از بهترین چنل منیجر هاست که علاوه بر آسان کردن مدیریت کانال های فروش آنلاین به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی اتاق های هتل خود را به هر تعداد آژانس های مسافرتی که میخواهید ارائه کنید. در نتیجه هتل شما هرگز با کمبود مسافر مواجه نشده و شما به راحتی می توانید هر روز بیشتر از قبل کسب و کار خود را گسترش دهید. مطمئن باشید که استفاده از این پلتفرم به شما برای بهبود کسب و کارتان کمک زیادی می کند، پس کمی وقت بگذارید و با مطالعه بیشتر در مورد تیپورت و مزایای آن، گام های اولیه ی متحول کردن وضعیت فروش هتل خود را قدرتمندانه بردارید.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *