هتل ها و آژانسهای مسافرتی با مشکلاتی مانند رزرو هتل در ساعات غیرکاری، مشکل آنلاین نبودن وب سایت های رزرواسیون هتل یا دیگر رزرواسیون ها مواجه هستند. از طرف دیگر، با مراجعه حضوری مشتریان به آژانس های مسافرتی اطلاعات آنلاین جهت رزرو سریع وجود نداشت؛ پس آژانسها نیز ناچاراً همین مسیر تلفنی را طی مینمودند. همچنین این آژانسها امکان ارائه نرخ پایین (مثل سایتهای رزرو هتل) را نداشتند. در برخی موارد؛ وجود گارانتی هتلها، موجب افزایش قیمت به صورت لحظهای میشد. این مشکل موقعی پیچیدهتر می شود که از زمان اعلام قیمت، تا زمانی که مجوز خرید از مدیریت دریافت میشد، قیمتها تغییر کند و این مسئله موجب سختتر شدن و طولانی شدن فرآیند رزرو می شد.