آژانس مسافرتی اقامتگاه ها هتل
چنل-منیجر-و-تیپورت-و-سیستم-رزرواسیون-هتل

معایبی که چنل منیجر تیپورت در سیستم رزرواسیون هتل رفع می‌کند

این روزها با فروکش کردن تب و تاب کرونا و افزایش مسافرت‌ها و به دنبال آن شلوغی اقامتگاه‌ها و هتل‌ها، این مراکز با چالش‌هایی روبرو شده‌اند که در بسیاری از موارد باعث نارضایتی مسافران و تحمیل هزینه‌های اضافی به هتلداران می‌شود که در ادامه به برخی از مهم‌ترین معایب سیستم رزرواسیون هتل به سبک سنتی اشاره خواهیم کرد:

عدم بروزرسانی لحظه‌ای ظرفیت و قیمت

یکی از چالش‌های اصلی هتلداری به سبک سنتی و استفاده از سیستم رزرواسیون آژانس های مسافرتی سنتی  این مسئله بوده است که رزرو یک اتاق توسطOTA  ها معمولا آفلاین و در ساعات غیر اداری در دسترس نمی باشد .از طرفی به دلیل تعداد بالای آژانس‌های مسافرتی در حال همکاری با هتل‌ها، اعمال تغییرات قیمت و تعداد ظرفیت هتل با مشکلات زیادی روبرو بوده و در زمان پیک درخواست‌های رزرو هتل یکی از بزرگترین چالش‌های پیش رو بوده است.

 رفع این مسئله در بسیاری از موارد با صرف هزینه و زمان زیادی همراه است که چنل منیجر TPORT با ایجاد یک سیستم رزرواسیون هتل یکپارچه با امکان بروزرسانی لحظه‌ای و خودکار در هر زمان از شبانه روز این مشکل را رفع کرده است.

کاملا آنلاین نبودن رزرو هتل

یکی دیگر از معایب سیستم رزرواسیون آژانس مسافرتی به سبک سنتی این مسئله است که با وجود آنلاین بودن مراحلی از رزرواسیون باز هم بخش اصلی رزرو هتل نیازمند تایید توسط نیروهای انسانی بوده که با افزایش درخواست‌های رزرو احتمال رخ دادن خطای انسانی نیز بالاتر می‌رفت که در موارد باعث نارضایتی مسافران می‌شد، چنل منیجر TPORT بستری را فراهم کرده که تمام مراحل رزرواسیون بدون دخالت منابع انسانی انجام گیرد تا از بروز هرگونه خطا جلوگیری نماید.

عدم یکپارچگی در قیمت های ارائه شده

قیمت رزرو هتل یکی از موارد بسیار مهم و تاثیر گذار در انتخاب مشتری است که متاسفانه به دلیل عدم وجود یکپارچگی در سیستم  رزرواسیون آژانس های مسافرتی به سبک سنتی  باعث ارائه قیمت‌های متفاوت به مشتری می‌شود.

به این صورت که فرد گارانتی کننده برای اینکه بتواند اتاق‌های هتل رزرو شده را به فروش برساند ممکن است با قیمت‌های بسیار پایین اقدام به ارائه خدمت کند و از طرفی بقیه آژانس‌های مسافرتی که با قیمت مناسب اقدام به ارائه خدمات می‌کنند نیز در بازار حضور دارند. مشتری که اقدام به دریافت اطلاعات از چند سیستم رزرواسیون آژانس مسافرتی کرده و با قیمت‌های متفاوتی روبرو شده است سردرگم شده و ممکن است اعتماد خود را نسبت به هتل یا آژانس‌های مسافرتی از دست بدهد که می‌تواند باعث دلخوری بین آژانس و هتل شود.

چنل منیجر تیپورت با ایجاد یستری قدرتمند باعث یکپارچه سازی قیمت‌های ارائه شده توسط هتل می‌شود که از هرگونه قیمت شکنی توسط گارانتی دهنده جلوگیری می‌کند.حائز اهمیت است که نرخ رزرو که در تیپورت ثبت شده ، نرخ اصلی است که هتل برای اتاق های خود مشخص کرده  است . بنابراین ،زمانی که از آژانس های مسافرتی از  چنل منیجر تیپورت استفاده می کنند دیگر با نوسانات قیمت مواجه نخواهند بود. به راحتی در کمترین زمان ، هتل مدنظر مسافر را با بهترین نرخ رزرو خواهند کرد .

رزرو 24 ساعته اینترنتی هتل در 7 روز هفته

همانطور که بالاتر اشاره کردیم یکی از مشکلات اصلی هتل‌ها نبود بستری کاملا آنلاین  است.  در  بعضی از مراحل رزرواسیون هتل، نیاز به تایید یک  فرد از نیرو انسانی هتل  می باشد که تنها در تایم‌ اداری پاسخگوی سیستم رزرواسیون آژانس های مسافرتی است  و در اکثر موارد به دلیل عدم دریافت پاسخ از طرف هتل در ساعات خارج از تایم اداری، آژانس‌های مسافرتی نمی‌توانند پاسخگوی درخواست مشتریان خود باشند و متحمل ضررهای زیادی می‌شدند.

 متاسفانه گاهی پیش ‌می‌آید که یک آ‌ژانس مسافرتی  هزینه زیادی را در دوران پیک سفرها برای تبلیغات در بستر آنلاین و فیزیکی صرف می‌کند و مشتریان زیادی را جذب می نماید اما به دلیل شلوغ بودن هتل‌ها و عدم پاسخگویی مناسب از طرف هتل ها برای رزرو به مشکل بر خواهد خورد و بسیاری از مشتریان خود را از دست می‌دهند.

ولی چنل منیجر تیپورت با آگاهی از این مشکلات و راه اندازی یک سیستم رزرواسیون هتل در بستر همیشه آنلاین این مشکل را رفع کرده است که شرکت های مسافرتی  و OTAها به راحتی می‌توانند بدون دخالت نیروی انسانی هتل ها در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل اقدام به رزرو هتل کنند.

عدم تسویه حساب آنی با هتل

چالش دیگری که هتلداری سنتی با آن دست و پنجه نرم می‌کند نحوه پرداخت هزینه‌های مربوط اقامت است که معمولا بعد از خروج از هتل توسطOTAها انجام می‌گیرد و این مسئله ممکن است برای اقامتگاه‌ های پر رفت  و آمد مشکلاتی را نیز به بار آورد.

چنل منیجر تیپورت این مسائل را به بهترین نحو رفع کرده به طوریکه  آژانس‌های مسافری با چند کلیک اقدام به رزرو آنلاین اتاق مورد نظر خود کنند و هزینه‌های پرداختی مسافر در همان زمان با محاسبه تعداد روزهای اقامت به صورت اتوماتیک به حساب اقامتگاه ویا هتل‌ها پرداخت شود.

سخن آخر

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از معایبی است که رزرواسیون هتل به صورت سنتی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، بزرگترین مشکل هتل داری سنتی عدم توانایی در جذب مستقیم مشتری است که باعث می‌شود در مذاکرات هتل‌ها با آژانس های مسافرتی، آژانس مسافرتی از موضوع قدرتمندی در مذاکرات برخودار باشند.

تیپورت با ایجاد بستری قدرتمند و ارائه سامانه مدیریت و توزیع رزرواسیون هتل (چنل منیجر تیپورت) که تمام اعضای فروش (آژانس های مسافرتی، وب سایت‌های رزرو هتل، شرکت‌های طرف سوم) در آن قرار می‌گیرند، این معایب و مشکلات بزرگ و کوچک را رفع کرده و باعث افزاش ضریب اشغال هتل‌ها می‌شود.

برای بهره­ مندی و آگاهی از قابلیت­ها و مزایای دیگر چنل منیجر تیپورت، با شماره 09120168471 تماس حاصل نموده و به وب سایت Tport.ir مراجعه کنید. 

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *