آژانس مسافرتی هتل وایت لیبل وایت لیبل آژانس مسافرتی وایت لیبل هتل

افزایش فروش با استفاده از وایت لیبل تیپورت

وایت لیبل چیست؟

وایت لیبل یک قالب آماده سایت است. این قالب برای وبسایت هتل ها و آژانس های مسافرتی مناسب است. طریقه کارکرد وایت لیبل به صورتی است که هتل ها و آژانس هایی که دارای وبسایت اختصاصی نیستند، می‌توانند از آن برای رزرو کاربران خود و دریافت هزینه استفاده کنند.

وایت لیبل هتلی و وایت لیبل آژانسی، هرکدام دارای چندین نمونه قالب مختلف هستند که اغلب سلیقه ها را در بر می‌گیرند. به عبارتی، صاحبان هتل ها و آژانس های مسافرتی به آسانی می‌توانند قالب مورد نظر خود را انتخاب کنند و با هزینه‌ای مقرون به صرفه ، صاحب یک وب‌سایت اختصاصی شوند. در این نوع از وب‌سایت ها، امکان رزرو آنلاین و پرداخت آنی هزینه به حساب هتل یا آژانس مسافرتی، به صورت مستقیم وجود دارد.

دلیل استفاده از وایت لیبل در کسب و کار شما

صنعت گردشگری یکی از صنایعی است که همسو با پیشرفت تکنولوژی حرکت می‌کند. مسافران و OTA ها نیز ترجیح می‌دهند جهت صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، از خدمات آنلاین بهره‌مند شوند. در برخی موارد نیز برای کاربران و مسافران خارجی، امکان مراجعه حضوری یا تماس تلفنی وجود ندارد و باید از بستر آنلاین برای پیش‌برد کار های خود استفاده کنند.

این روز ها با وجود پیشرفت تکنولوژی و حرکت به سوی افزایش بهره‌وری خدمات آنلاین، همچنان برخی از هتل ها و آژانس های مسافرتی فاقد وب‌سایت اختصاصی هستند. تیپورت فرصتی طلایی برای این دسته از کسب و کار ها فراهم کرده تا با استفاده از وایت لیبل، بستر خدمات آنلاین کسب و کار خود را بگسترانند.

 برای محقق شدن این هدف تنها کافی‌ست که از قالب وایت لیبل تیپورت بهره‌مند شده و اطلاعات خود را در آن درج کنند. بدین صورت در کم‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه، صاحب یک وبسایت اختصاصی خواهند شد که در آن خدمات رزرو آنلاین نیز به مسافران خود ارائه می‌دهند.

نحوه استفاده از وایت لیبل تیپورت

برای استفاده از وایت لیبل تیپورت تنها کافی است که هتل ها یا آژانس های مسافرتی، طرح و قالب دلخواه خود انتخاب کرده و درخواست ایجاد وایت لیبل مورد نظر را برای تیپورت ارسال کنند. پس از بررسی اطلاعات ارسالی این مراکز اقامتی، تیپورت وایت لیبل مذکور را با اطلاعات و قالب مورد نظر بر بستر اینترنت فعال خواهد کرد.

حائز اهمیت است که تیپورت شرایط منحصر به‌فردی برای هتل هایی که دارای سایت هستند فراهم کرده، تا بتوانند از امکان رزرواسیون آنلاین بهره‌مند شوند. بدین صورت که این هتل ها، با ارسال درخواست خود به تیپورت و بررسی و تایید آن توسط تیپورت، یک لینک از صفحه رزرواسیون آنلاین اختصاصی خود دریافت می‌کنند که این لینک را می‌توانند در نقاط انتخابی خود از سایت قرار دهند. در نهایت با یک راه حل سریع و آسان از طرف تیپورت، امکان رزرو آنلاین در سایت خود را فراهم می‌کنند.

مشتریان با کلیک بر روی دکمه مذکور، به صفحه رزرواسیون اختصاصی همان هتل منتقل شده و خدمات مدنظر خود را با کیفیت بالا دریافت خواهند کرد.

مزیت های استفاده از وایت لیبل

وایت لیبل نیز به اندازه وب‌سایت های اختصاصی دیگر، از مزایای آن ها برخوردار است؛ اما تفاوت فاحش این دو در مقایسه با یکدیگر این است که صاحبان کسب و کار دارای وایت لیبل، بسیاری از چالش های داشتن یک وب‌سایت اختصاصی را ندارند.

وایت لیبل ها مزیت های اختصاصی زیادی نیز دارند که در ادامه با برخی از آن ها آشنا خواهید شد:

  •  افزایش عملکرد نیروی انسانی
  • راه اندازی سریع و آسان وب سایت با قالب آماده
  • رزرو آنلاین انواع اقامتگاه
  •  عدم نیاز به سرور
  • کاهش هزینه ها (به علت عدم وجود هزینه‌های میزبانی همچون سرور و هاستینگ )

امکانات وایت لیبل تیپورت

علاوه بر مزایای ذکر شده وایت لیبل ها، وایت لیبل ارائه شده توسط تیپورت دارای امکانات خاصی است که معمولا در وایت لیبل های دیگر یافت نمی‌شوند. در ادامه چند مورد از مزایای اختصاصی وایت لیبل هتلی و وایت لیبل آژانسی را شرح داده‌ایم:

  • امکان پرداخت آنی برای هتل یا اقامتگاه رزرو شده
  • دریافت خدمات بیست و چهار ساعته
  • پشتیبانی حرفه‌ای
  • امکان اتصال به پنل مدیریت اقامتگاه و اپدیت اتوماتیک ظرفیت و قیمت‌ها
  • فراهم کردن تعریف تور مسافرتی با قیمت‌ و خدمات متفاوت؛ در آینده، بدین صورت که شما می‌توانید چند تور مسافرتی را به وایت لیبل آژانسی خود اضافه کرده و این تورها را با استفاده از یک لینک، در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی مختلف معرفی کنید.
  • جستجو سریع در وایت لیبل آژانسی، میان هتل‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری؛ با امکان ایجاد فیلترهای متفاوت همچون تعداد اتاق، تعداد نفرات، مشخص کردن بازه هزینه و…

سخن آخر

در این مقاله به معرفی وایت لیبل تیپورت پرداختیم و برخی از مزایا و امکانات این وایت لیبل را معرفی کردیم. همان‌طور که متوجه شدبد یکی از برجسته‌ترین مزایای وایت لیبل تیپورت، راه‌اندازی و نگهداری آسان و کم‌هزینه نسبت به وب‌سایت های اختصاصی دیگر است. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جهت ارسال سفارش وایت لیبل هتلی یا وایت لیبل آژانسی با طراحی مدنظر خود، با ما در ارتباط باشید. در این مسیر می‌توانید از پشتیبانی بیست و چهار ساعته کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

جهت سفارش وایت لیبل هتل و وایت لیبل آژانس مسافرتی ، در خواست خود را ثبت فرمایید و منتظر تماس پشتیبانان تیپورت باشید .

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *