OTA آژانس مسافرتی

چرا آژانس های مسافرتی به وب سایت نیازدارند ؟

با از بین رفتن بستر اینستاگرام برای تبلیغات گسترده، ایجاد یک شخصیت معتبر از برند در شبکه های اجتماعی کار پرریسکی است و شما نمیتوانید از دو ماه آینده یک شبکه اجتماعی اطمینان حاصل کنید، به همین خاطر تمام کسب و کارها اقدام به طراحی و سئو وب سایت خود می‌کنند. در این بین آژانس‌های مسافرتی نیز از موج بازارهای دیگر جا نمانده‌اند و هدف اصلی برندینگ و کسب مشتری خود را بر بستر وب سایت پایه ریزی کرده‌اند.

حال در این محتوا قصد داریم از مزایای داشتن یک وب سایت برای آژانس‌های مسافرتی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

افزایش اعتبار آژانس مسافرتی با وب سایت آژانسی

شبکه‌های اجتماعی به صورتی است که شما می‌توانید با هزاران اکانت فیک در آن فعالیت کنید اما وب سایت‌ها ساختار مشخصی دارند و شما به راحتی نمی‌توانید با مشخصات فیک اقدام به خرید دامنه و درگاه بانکی نمایید و از طرفی هزینه داشتن یک وب سایت خوب بالاست که هرکسی از پس فرآیندهای آن بر نمی‌آید.

به همین خاطر وجود یک وب سایت خوب همیشه نشان دهنده اعتبار یه شرکت بوده و از طرفی تمامی مشتریان تنها با سرچ نام آژانس مسافرتی شما، دسترسی به سایت پیدا کرده و به صورت آنلاین میتوانند تمامی اطلاعات هتل (اعم از : تصاویر هتل ، خدمات ، نرخ رزرو و…….)را مشاهده فرمایند، در نهایت اقدام به رزرو خواهند کرد.

صرفه جویی در زمان و هزینه آژانس مسافرتی

قبل از وجود وب سایت آژانس‌های مسافرتی به این صورت کار می‌کردند که مشتری مجبور بود برای دریافت لیست خدمات یا دریافت هزینه‌های تورها و رزرو اتاق هتل‌ها با آژانس‌های مسافرتی تماس بگیرد و این کار در پیک کاری باعث چالش می‌شد که آژانس‌های مسافرتی بزرگ و کوچک با مشکل نیروی انسانی دست و پنجه نرم مي‌کردند.

اما حال با ایجاد یک وب سایت می‌توان کل دیتای مربوط به خدمات و هزینه‌ها را در بستر وب قرارداد که در ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس مشتریان باشد و حتی نیروهای کال سنتر نیز با استفاده از دیتای روی وب سایت مشتریان خود را راهنمایی کنند و به راحتی در وقت و هزینه‌های سازمان صرفه‌جويی شود.

افزایش فروش آژانس مسافرتی

همانطور که توضیح دادیم وجود یک وب سایت باعث افزایش اعتماد کاربران به آژانس مسافرتی می‌شود.

این مورد زمانی اتفاق می‌افتد که آژانس‌های مسافرتی بتوانند مشتریان هدفمندی را به سایت خود هدایت کنند.  این مسئله می‌تواند از مسیرهای مختلفی مثل بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مثل گوگل  یا تبلیغات بنری اتفاق بیافتد.

برای مثال شما یک محتوای خوب در حوزه گردشگری تولید می‌کنید و با رتبه گرفتن این محتوا در گوگل تا زمانی که محتوای شما در رتبه بالا باشد، گوگل مشتریان زیادی را در حوزه گردشگری به وب سایت شما هدایت می‌کند که شما با ایجاد ساختار مناسب می‌ توانید فروش خود را بالاتر ببرید‌.

دسترسی راحت به اطلاعات دقیق و جزیی هتل

یکی از مزایای داشتن یک وب سایت در بستر اینترنت ساخت صفحاتی است که در آن می‌توانید اطلاعات دقیق و جزئی از نحوه خدمت رسانی، قیمت، ساعت کاری، تعداد اتاق‌های خالی و منو غذا ارائه دهید که در هر 24 ساعت روز و در هفت روز هفته در دسترس کاربران قرار دارد.

راهکار تیپورت در جهت برندینگ آژانس مسافرتی

همانطور که اشاره کردیم یکی از راه‌های رشد برندینگ یک آژانس مسافرتی یا هر مرکز اقامتی، ساخت وب سایت و ایجاد یک برند قدرتمند و مورد اعتماد است.

تولید محتوا در بستر وب سایت و ارائه محتوای عالی برای راهنمای مسافرین، باعث شناخت هرچه بیشتر و افزایش اعتماد برند یک آژانس مسافرتی در مخاطبان می‌شود.

حال تیپورت با ارائه یک وب سایت آژانس مسافرتی آماده به آژانس‌ها باعث شده‌است که این آژانس‌ها به راحتی بتوانند وب سایت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن راه‌اندازی کنند و دیتای مربوط به ‌هتل‌هایی که با آن‌ها قرارداد دارند و قیمت و هزینه خدمات خود را بر روی وب سایت آژانس مسافرتی قرار دهند.

وایت لیبل یا وب سایت آژانسی

وایت لیبل یا وب سایت آژانس مسافرتی قالب آماده ایی است که مخصوص آژانس‌های مسافرتی طراحی شده است، در مورد یکی از مزیت‌ها وایت لیبل می‌توان به این اشاره کرد که شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن این قالب‌ها را می‌توانید نصب و راه‌اندازی کنید.

وایت لیبل‌ها بستر مناسبی برای رزرو آنلاین هستند که پس از انتخاب اتاق و خدمات توسط مشتری، بلافاصله بعد از پرداخت هزینه توسط مشتری به حساب هتل واریز می‌شود.

ارائه وایت لیبل تیپورت به آژانس های مسافرتی

 تیپورت یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه گردشگری است که پلتفرم قدرتمندی در این حوزه طراحی و ارائه کرده است. حال یکی از خدمات جذاب تیپورت ارائه وایت لیبل یا وب سایت آژانس مسافرتی است که می‌تواند تحولی اساسی و جذاب در کسب و کار شما پدید آورد

 

سخن آخر

با توجه به توضیحاتی که ارائه دادیم بستر وب سایت دارای مزایای بسیاری است که می‌تواند تاثیر چشمگیری روی فروش و برندینگ شما داشته باشد. برای استفاده از این پلتفرم  قدرتمند می‌توانید برای ما درخواست ارسال کنید و بعد از هماهنگی‌های مورد نیاز، ما در کمترین زمان ممکن این وایت لیبل همراه با لوگو و نام آژانس مسافرتی شما روی بستر اینترنت قابل مشاهده می باشد

 

ارتباط با ما

در صورتی که سوالی در ذهن شما شکل گرفت به صورت کامنت یا ارتباط با پشتیبانی ما این سوال را برطرف نمایید.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *