Uncategorized @fa
تکنولوژی در پیشفت شرکت‌های خدمات مسافرتی

تاثیر تکنولوژی در پیشرفت شرکت‌های خدمات مسافرتی

تکنولوژی و فناوری همواره در حال تکامل است؛ بنابراین پیشرفت شرکت‌های خدمات مسافرتی زمانی انجام میگیرد که به جای احساس شکست و ترک آن، همراه و همگام باتکنولوژی تکامل یابد. فناوری و راه حل­‌های آن از بسیاری جهات تأثیر زیادی بر تجارت و بازار گردشگری دارد. به عبارت دیگر، تأثیر فناوری بر آژانس‌های مسافرتی به روش‌های مختلف احساس شده و نیاز به خدمات الکترونیک گردشگری، افزایش می‌یابد. در نتیجه شرکت‌های خدمات مسافرتی بایستی همیشه برای یک تکنولوژی جدید آماده بوده و برای افزایش مشتریان خود فناوری­‌های جدید را به کار گیرند.

در حال حاضر، پیشرفت فناوری به شرکت‌­های خدمات مسافرتی اجازه می‌­دهد تا رزرو هتل و پرداخت هزینه اتاق را به صورت اینترنتی انجام دهند و با استفاده از روش‌­های غیر حضوری اطلاعات رزرو را برای مشتریان ارسال نمایند. به دلیل تسریع و راحتی در انجام فرآیند رزرو اینترنتی هتل، اکثر شرکت­‌های خدمات مسافرتی ترجیح می‌­دهند برای افزایش درآمد خود، بیش­تر به سمت تکنولوژی قدم بردارند.

از طرف دیگر مشتریان نیز تمایل دارند در هر مکانی که هستند، سریع و راحت هتل رزرو کنند. و این انتظار را از شرکت‌­های خدمات مسافرتی دارند که در کمترین زمان، اتاق مورد نظر را برای آنان رزرو کنند. بنابراین آژانس­‌های مسافرتی برای افزایش درآمد خود و رضایت مشتریان بایستی بتوانند انتظارات آن­ها را برآورده نمایند و این کار تنها با به کارگیری فناوری­‌های نوین قابل انجام می­‌باشد.

رزرو آنلاین هتل، راهی برای پیشرفت شرکت­‌های خدمات مسافرتی

ظهور اینترنت تغییرات زیادی را در صنعت رزرو و اقامت هتل ایجاد کرده است. چشمگیرترین این تغییرات، آنلاین شدن رزروها می­‌باشد. در رزرو آنلاین، شرکت­‌های خدمات مسافرتی می­‌توانند در هر زمان و هر مکانی برای مشتریان خود هتل رزرو کنند و از اینترنت به عنوان یک کانال مستقیم برای رزرو هتل مشتریان بهره ببرند. تسریع در فرآیند رزرو و دسترسی 24 ساعته برای ثبت و پیگیری رزرو، از مزایای رزرو آنلاین به شمار می­آید. نتایج نشان داده است که ارائه دهنده خدمات مسافرتی، دید مثبتی در رابطه با رزرو آنلاین هتل دارند.

از طرف دیگر، علاوه بر رزرو آنلاین هتل، شرکت­‌های خدمات مسافرتی بایستی بتوانند انواع هتل را مشاهده کرده و قیمت­‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایند. برای دسترسی به انواع هتل­ها و پیشنهاد آن­ها به مشتریان، بایستی از یک بستر یکپارچه آنلاین استفاده نمایند. این بستر با نام چنل منیجر (مدیر کانال) شناخته می‌­شود و قابلیت­‌ها و مزایای بسیار زیادی دارد.

مدیریت سریع رزروها با چنل منیجر

چنل منیجر یک فناوری برای حل مشکلاتی است که بسیاری از شرکت­های خدمات مسافرتی و هتلداران را در بازار آنلاین آزار می­دهد. آژانس‌هایی که از چنل منیجر برای رزرو و مدیریت فروش خود استفاده نمی­‌کنند، همیشه در حال بروزرسانی و تنظیم لیست رزروها و پیگیری آن­ها هستند. چنل منیجر، یک بستر یکپارچه اینترنتی است که شرکت­‌های خدمات مسافرتی می­توانند در آن به انواع هتل­ها دسترسی داشته باشند. این ابزار ارتباط میان نرم افزار PMSهتل و آژانس­های گردشگری را برقرار می­کند.

شرکت­های خدمات مسافرتی پس از پیوستن به بستر چنل منیجر می­توانند تمامی هتل­های متصل به این ابزار را مشاهده کرده و پس از مقایسه هزینه و امکانات آن­ها، به صورت آنلاین اتاق مورد نظر را رزرو نمایند. پس از رزرو اتاق، تعداد ظرفیت اتاق­های هتل در نرم افزار PMS و چنل منیجر به روز می­شود. چنل منیجر با استعلام ظرفیت تعداد اتاق­های هتل، مانع ایجاد رزرو بیش از حد ظرفیت می­شود.

شرکت­های ارائه دهنده خدمات مسافرتی برای افزایش سطح فروش خود، بایستی از میان چنل منیجرهای موجود، بهترین چنل منیجر را انتخاب نمایند. چنل منیجر تیپورت در حال حاضر یکی از کامل­ترین مدیر کانال­های موجود در کشور می­باشد. چنل منیجر تیپورت فروش آژانس­ها را مدیریت کرده و درآمد آن­ها را بهینه می­کند. تیپورت همچنین با اتصال به سیستم PMS هتل­ها، اطلاعات را بصورت لحظه ای دریافت و آپدیت می­کند. این ابزار همچنین قابلیت رزرو کاملا آنلاین را در اختیار آژانس­ها قرار می­دهد. در رزرو کاملا آنلاین، هزینه از طریق درگاه پرداخت اینترنتی با کارت بانکی دارای رمز دوم انجام می­گیرد که هم موجب افزایش سرعت رزرو شده و هم هزینه هتل به صورت آنی تسویه می­شود. در چنل منیجر تیپورت شما قادر به مقایسه امکانات و قیمت اقامتگاه­های مختلف هستید و در صورتی که تصمیم به رزرو یکی از اتاق­های هتل داشته باشید، تعداد موجودی اتاق­ها به صورت آنی و خودکار آپدیت می­شود.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *