OTA آژانس مسافرتی اقامتگاه ها
سیستم فروش آنلاین تیپورت

ارتباط OTAها با سیستم فروش آنلاین تیپورت

با چنل منیجر تیپورت از مزایای OTAها راحت تر استفاده کنید

چنل منیجر به مدیران هتل ها این امکان را می دهد که بتوانید با انتخاب آژانس های مسافرتی برای همکاری، مسافران بیشتری را به هتل خود جذب کنید. همچنین سیستم فروش آنلاین هتل به شما کمک می کند تا بتوانید با اتصال به PMS به صورت آنلاین، وضعیت رزرو اتاق های خود را در لحظه آپدیت کنید. با کمک این سیستم امکان رزرو برای اتاق هایی که از قبل رزرو شده اند، به صورت اتوماتیک از دسترس خارج می شوند.

یکی از مزایای استفاده از چنل منیجرها نیز همین است که می توان OTAهای مختلف را به یک داشبورد سیستم فروش آنلاین هتل متصل کرد تا سیستم از پذیرش رزروهای بیش از حد و خارج از ظرفیت مجموعه جلوگیری کند. پلتفرم تیپورت به گونه ای طراحی و تنظیم شده که انجام کارهای ضروری و مهم هتل مانند کارهای مدیریت اتاق ها، امکان انجام حساب کتاب ها، محاسبه میزان سود و بازدهی و… را برای مدیران هتل ها آسان تر کند. به این ترتیب با کمک این پلتفرم می توان کارهای هتل خود را سروسامان بخشید و بسیاری از کارهای هتل را به صورت آنلاین و در محیطی ساده اما با امکانات تخصصی و در کمترین مدت زمان ممکن مدیریت کرد.

سیستم فروش آنلاین هتل، پل ارتباطی بین آژانس های مسافرتی و اقامتگاه ها

تحقیقات صورت گرفته در عرصه گردشگری نشان می دهد که حدود 52% مسافران از سایت ها و پلتفرم های آنلاین برای رزرو هتل در شهر مقصد خود، استفاده می کنند. جالب است که بدانید 76% این افراد اتاق مورد نظر خود را از طریق OTAها رزرو می کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که با گذشت زمان، هر روز فرهنگ استفاده از پلتفرم های آنلاین برای انجام کارهای مختلف، بیشتر در بین عموم مردم جا می افتد. به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان حوزه گردشگری معتقدند که در عصر ارتباطات، هتل هایی که از پلتفرم های سیستم فروش آنلاین هتل استفاده نمی کنند، محکوم به شکست و ورشکستگی هستند.

چنل منیجر تیپورت به گونه ای طراحی شده است که تمام امکاناتی که برای مدیریت بهتر فروش اتاق های هتل لازم دارید، را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید یک رابطه مفید برد-برد را در بین مسافران، مشتریان و هتل خود برقرار کنید. حتماً از خود می پرسید که چنل منیجر تیپورت چگونه می تواند باعث افزایش سود مجموعه شما و مشتریانتان به صورت همزمان شود؟ در ادامه این مقاله جواب این سوال را خواهیم داد.

پلتفرم رزرواسیون آنلاین تیپورت، سر آغازی برای شروع یک رابطه برد- برد!

• با پلتفرم تیپورت آژانس ها و OTAها سود می کنند؛ چون:

چنل منیجر شرایطی را فراهم می کند که صاحبان آژانس ها و تورهای مسافرتی بتوانند لیست قیمت و مشخصات اتاق های مختلف را مشاهده کرده و به صورت آنلاین اتاق مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند. مشتریان با استفاده از سیستم فروش آنلاین هتل تیپورت می توانند موقعیت، امکانات و قیمت هتل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و مناسبترین اتاق را انتخاب نمایند.

هنگام رزرو هتل با استفاده از تیپورت ضمن اینکه تمام مراحل رزرو قطعی بسیار سریعتر انجام می شود. در نتیجه احتمال بروز اشتباه در ثبت تاریخ و یا انجام نصفه و نیمه مراحل رزرو و رزرو نشدن اتاق به صفر می رسد. به این ترتیب آژانس های مسافرتی که از پلتفرم تیپورت برای رزرو اتاق و… استفاده کنند، ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه های خود، راحت تر می توانند رضایت مسافران تورهای گردشگری خود را به دست آورند.

• میزان سود هتلداران افزایش می یابد؛ چون:

در هنگام رزرو آنلاین اتاق ها، مسافران هزینه رزرو اتاق را در همان ابتدا می پردازند، در نتیجه پول کرایه اتاق سریع تر به حساب هتل واریز می شود و دیگر نگرانی بابت پرداخت هزینه وجود ندارد. با توجه به اینکه در این سیستم رزرواسیون تمام کارها به صورت آنلاین انجام می شود، امکان بروز اشتباه در ثبت رزروها و بروز بی نظمی در امورات هتل کاهش می یابد. این سیستم فروش آنلاین هتل به شما کمک می کند تا در زمان و هزینه های نیروی انسانی بخش فروش و بازاریابی صرفه جویی شود. از سوی دیگر اگر به هر دلیلی رزرو اتاق کنسل شد، مشخصات اتاق بلافاصله در لیست اتاق های خالی قرار گرفته و آماده رزرو خواهد بود.

با کمک این پلتفرم می توان اطلاعات مربوط به میزان فروش را با دقت بیشتری تحت نظر گرفته و راحت تر متوجه شد که چه تغییراتی باید در استراتژی فروش و بازاریابی اعمال شود. همانطور که گفته شد چون تمام مراحل رزرو اتاق توسط تیپورت به صورت آنلاین انجام می شود، نیازی نیست که شما برای مذاکره و پرزنت تک تک مسافران خود با آنها به صورت مستقیم وارد بحث و مذاکره شوید.

در ضمن چون پلتفرم تیپورت پل ارتباطی بین آژانس های مسافرتی و با هتل است و معمولاً به چندین اتاق به صورت همزمان برای رزرو نیاز دارند، استفاده از این پلتفرم می تواند کمک کند تا مجموعه اتاق های هتل با سرعت بیشتری اجاره رفته و از تمام ظرفیت هتل برای سودآوری استفاده شود. با توجه به تمام این نکات، می بینید که استفاده از  OTA ها و استفاده از چنل منیجرها برای تمام هتل ها و انواع آژانس ها یک کار ضروری است.

سخن آخر

امروزه مشاغل مرتبط با گردشگری مانند هتل و آژانس های مسافرتی برای افزایش میزان سود خود، از پلتفرم های مختلف مرتبط با OTA ها و سیستم فروش آنلاین هتل استفاده می کنند. چنل منیجرهای مختلف با توجه به استراتژی بازاریابی ویژه ای که برای خود در نظر گرفته اند، می توانند برای کاربران خود سودآور باشند. در این میان پلتفرم تیپورت به دلیل اینکه به هتلداران و صاحبان آژانس های مسافرتی کمک می کند تا در زمان و هزینه های بازاریابی و تبلیغات خود صرفه جویی کنند، باعث افزایش سود آن ها می شوند. البته استفاده از تیپورت مزایای بسیار بیشتری دارد که برخی از آنها در این مقاله برای شما ذکر شد، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پلتفرم می توانید سایر مقالات در سایت tport.ir را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاه (1)

  1. تفاوت سیستم توزیع جهانی GDS با سیستم های رزرواسیون مرکزی CRS | TPORT| تیپورت
    1401-08-14

    […] ارتباط OTAها با سیستم فروش آنلاین تیپورت […]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *