اقامتگاه بومگردی اقامتگاه های سنتی مهمان پذیر هتل هتل آپارتمان
پنل مراکز اقامتی تیپورت

آنچه هتل‌ها، بعد از استفاده از پنل مراکز اقامتی تیپورت بدست خواهند آورد

پنل مراکز اقامتی تیپورت یک نرم افزار قدرتمند است که مدیران مراکز اقامتی چون هتل‌ها می‌توانند از این نرم افزار برای مدیریت هرچه بیشتر مجموعه اقامتی خود استفاده کنند و از این طریق انجام کارهایی چون جا دهی و قیمت گذاری را به صورت لحظه‌ای مهیا نمایند.

در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات کاملی درباره مواردی که بعد از به کاربردن این پنل در مراکز اقامتی خود نصیب شما می‌شود صحبت کنیم.

داشتن رزرو 24 ساعته در 7 روز هفته

یکی از مزایا و ویژگی‌های بار، پنل مراکز اقامتی داشتن رزرو 24 ساعته در 7 روز هفته است که آژانس‌های مسافرتی و Ota هایی که از وب سرویس رزرو هتل تیپورت استفاده می کنند ،می‌توانند به راحتی ظرفیت هتل شما را چک کنند و سپس اقدام به رزرو برای خود کنند. بنابراین میتوان گفت این پنل یکی از معایب صنعت گردشگری سنتی را که باعث به وجود آوردن چالش های متعددی بوده را رفع کرده است.

به این صورت که قبلا برای رزرو هتل  نیاز بود که مشتریان شما ابتدا با تلفن و در ساعات اداری با مرکز اقامتی تماس بگیرند و از وضعیت قیمت و ظرفیت خالی هتل پرس و جو کنند که در بسیاری موارد و مخصوصا در روزهای پیک چالش‌های فراوانی به همراه داشت اما حال با وجود پنل مراکز اقامتی تیپورت دیگر از چالش‌های گذشته خبری نیست و به راحتی  با عضویت در تیپورت ودریافت این پنل میتوانید در هر ساعت از شبانه روز ، به صورت آنلاین رزرو خود را ثبت کنید .

مطلع شدن از رزرو کننده واقعی

در صورتی که به عنوان یک مرکز اقامتی از پنل تیپورت استفاده کنید می‌توانید به صورت لحظه ای از آمار رزرو کنندگان واقعی اقامتگاه خود آگاه شوید و آن‌ها را مدیریت کنید یا برای پر کردن مابقی اتاق‌های خود آفرهایی را ایجاد کنید.

عرضه خدمات هتل خود به آژانس‌های مسافرتی بیشتر

در هتلداری سنتی به دلیل نبود تکنولوژی‌های پیشرفته مراکز اقامتی نیاز داشتند که پاسخ آژانس‌های مسافرتی را برای رزرواسیون و استعلام آمار و نرخ رزروهتل را به صورت تلفنی بدهند، که این امر نیازمند وجود نیروی انسانی است، به همین دلیل مراکز اقامتی سعی داشتند با آژانس‌های کمتر اما بزرگتری همکاری کنند تا اینکه با چندین آژانس مسافرتی کوچک کار کنند و هزینه‌های نیروی انسانی بیشتری را پرداخت کنند.

اما پنل مراکز اقامتی تیپورت این چالش را رفع نموده و با ایجاد پنلی قدرتمند که آمار اتاق‌های رزرو شده و قیمت هر اتاق در آن به صورت لحظه‌ای درج گردیده است به شما کمک می‌کند که بدون داشتن هیچ نگرانی بابت منابع انسانی با تعداد بیشتری از آژانس‌های مسافرتی همکاری داشته باشید و حتی در ایام تعطیلات رزرو خود را داشته باشید. در این صورت مشتریان شما نیز بدون افزایش هزینه‌های جانبی افزایش می‌یابد.

با خدمات تیپورت بیشتر آشنا شوید

سیستم رزرواسیون هتل تیپورت

افزایش بهره وری پرسنل با حذف تماس ها مکرر و فکس

در مدل‌های سنتی و دستی ، رزرواسیون هتل مجبور بود تا برای جذب یک مشتری و انجام فرآیند رزرو، تماس‌های مختلفی را انجام دهند . سپس باید مدارک مسافران فکس می‌ کردند  و بخشی از تیم پرسنل درگیر فرآیند وارد کردن اطلاعات هتل به صورت دستی می شدند.

انجام این کار در کنار هزینه‌های پنهانی که داشت، باعث میشد  تا پرسنل هتل انرژی بسیار زیادی را صرف کارهایی کند که می‌توانست به صورت اتوماتیک و خودکار انجام دهد.

بنابراین  با این مشکلاتی در فرآیند رزرو در روش سنتی پیش می آمد ، چنل منیجر تیپورت  به منظور اتوماتیک کردن فرآیند رزرواسیون هتل،  پنلی مراکز اقامتی را در اختیار اقامتگاه ها (اعم از هتل ها ، بومگردی ها ، هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های سنتی )قرار می دهد تا از این پنل برای اتوماتیک کردن رزرواسیون اقامتگاه  خود استفاده کنند. با استفاده از این سیستم‌ مراکز اقامتی می‌توانند تماس‌ها و فکس‌ها را کاهش داده و در هزینه‌های پنهان، انرژی پرسنل و… صرفه جویی کنند.

مرجع اطلاعات دقیق اقامتگاه های سراسر ایران

 زمانی که از پنل مراکز اقامتی تیپورت استفاده می کنید،باید به این نکته توجه کنید که این پنل  به نحوی تولید شده است که شما می‌توانید در آن اطلاعات دقیق اقامتگاه خود مانند ویژگی‌های اتاق ها، امکانات هتل، انواع اتاق‌ها، منو غذایی و… را وارد کنید. این مزیت باعث می‌شود که مشتریان شما به راحتی بتوانند اتاق مدنظر خود را متناسب با هزینه و خدمات آن انتخاب کنند و تجربه بهتری از مرکز اقامتی شما داشته باشند.

در ادامه بخوانید

پنل مراکز اقامتی تیپورت

جذب بیشتر مسافر در فصل خلوت

به دلیل همکاری تیپورت با آژانس‌های مسافرتی مختلف، در صورتی که شما جزو مشتریان این پنل باشید تعداد آژآنس‌های مسافرتی و مشتریانی که هر روز با اسم مرکز اقامتی شما مواجه می‌شوند بیشتر می‌شود و امکان رزرواسیون هتل  شما بالاتر می‌رود.

از طرفی با آسان‌تر شدن رزرواسیون اقامتگاه شما توسط مشتری و از طرف دیگر ارائه قیمت‌های لحظه‌ای و آفرهای ویژه،شما می‌توانید نسبت به روزهایی که توان بروزرسانی سریع قیمت‌ها را نداشتید و رزرواسیون شما به کندی پیش ‌می‌رفت ، مشتریان بیشتری را جذب کنید.

مدیریت لحظه ایی نرخ و جا دهی هتل

پیش از ایجاد پنل مراکز اقامتی، مدیران هتل‌ها برای تغییر نرخ اتاق‌ها و جا دهی نیاز داشتند تا این فرآیند را به صورت دستی انجام داده و با تمامی آژانس‌های مسافرتی تماس گرفته و تغییر قیمت خود را اعلام کنند. انجام این کار بسیار زمان بر و پر هزینه بود.

این در حالی است که شما می‌توانید از طریق پنل مراکز اقامتی تیپورت، به صورت لحظه ای، در صورت نیاز اقدام به تغییر نرخ هتل  خود کنید و آفرهایی با شرایط مختلف به مشتریان خود ارائه دهید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از مزایای بیشمار پنل مراکز اقامتی تیپورت را به شما معرفی کنیم که باعث کاهش هزینه‌ها و بهبود خدمات شما و از طرفی باعث افزایش چشمگیر درآمد و مشتریان اقامتگاه شما می‌شود.

این ویژگی‌ها و مزایا جذاب باعث شده تا امروزه بسیاری از هتل‌ها به سراغ پنل مراکز اقامتی تیپورت آمده و از مزایای نرم افزارها بهره‌مند شوند.

در صورتی که قصد دارید تا از دیگر مزایای این پنل آگاه شوید می‌توانید سایر مطالب ما را در وبلاگ وب سایت تیپورت مشاهده کنید 

ارتباط با ما

در صورتی که سوالی در ذهن شما شکل گرفت به صورت کامنت یا ارتباط با پشتیبانی ما این سوال را برطرف نمایید.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *