Uncategorized @fa
پشتیبانی آنلاین در وب سایت رزرو هتل

پشتیبانی آنلاین در وب سایت رزرو هتل

موتور رزرو هتل، بخشی از وب­سایت رزرو هتل است که وظیفه ثبت رزروهای آنلاین را برعهده دارد. پشتیبانی آنلاین در وب سایت رزرو هتل راهی برای بهینه‌سازی استراتژی فروش اتاق­‌ها و به حداکثر رساندن سود می‌­باشد. با توجه به اینکه امروزه اکثر مسافران اقامت خود را به صورت آنلاین رزرو می­‌کنند، وب­سایت‌­های رزرو هتل ملزم به رفع مشکلات احتمالی و در واقع پشتیبانی آنلاین کاربران و مسافران هستند.

پشتیبانی آنلاین، روشی مبتنی بر وب برای ارائه خدمات به مشتریانی است که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند. امروزه، پشتیبانی آنلاین روشی است که بسیار متداول­‌تر از تماس تلفنی برای رفع و رجوع مسائل بوده و بخشی از مدیریت ارتباط با مشتری محسوب می­‌شود.

اکثر پشتیبان‌­های آنلاین، بدون تعطیلی به مشتریان خدمات 24 ساعته ارائه می‌­دهد. مشتریان یا بازدیدکنندگان وب­سایت رزرو هتل، هنگامی که مشکلی پیش می­آید یا در مورد محصول یا خدمات سوالی دارند، می­توانند به ­صورت آنلاین و با تنها یک کلیک با نماینده مشتریان ارتباط برقرار کنند و مشاوره غیر حضوری دریافت کنند.

دریافت پنل آژانسی رایگان

انواع پشتیبانی آنلاین در وب سایت رزرو هتل

ارائه خدمات به مسافران به همراه پشتیبانی آنلاین در وب سایت رزرو هتل که یکی از سریع­‌ترین راه‌­ها برای حل مشکلات کاربران است، یکی از وظایف اصلی وب­سایت­‌های رزرو هتل می‌­باشد. این­ کار رضایتمندی مشتریان را افزایش داده و موجب افزایش رزروها می‌­گردد. پشتیبانی آنلاین برای وب­سایت‌­های رزرو هتل می‌تواند شامل ایمیل، پیام‌رسان‌های مجازی و تیکتینگ آنلاین باشد. در ادامه با تیپورت همراه شوید و در این باره بیشتر بدانید.

  • ایمیل: ایمیل از قدیمی­‌ترین راه درخواست کمک برای رفع مشکلات مسافرین است. بدین صورت که برای برقراری این ارتباط، یک فرم ارسال درخواست در اختیار کاربران وب­سایت رزرو قرار داده می‌­شود. محتویات فرم، شامل نام و نام خانوادگی، درخواست یا مشکل مورد نظر، آدرس ایمیل و تلفن تماس می­‌باشد. این روش گرچه آنلاین بوده و نیازی به برقراری تماس تلفنی و انتظار مدت زمان زیاد ندارد؛ اما از آن طرف نیروی انسانی زیادی نیاز است تا این ایمیل­‌ها به موقع و سریع پاسخ داده شود. این روش به دلیل جایگزینی روش‌­های بهتر، رفته رفته از سیستم رزرو هتل برای کاربرانی که نیاز به دریافت پاسخ سریع دارند، حذف شده است؛ اما کماکان این روش، در کنار روش‌­های دیگر در وب­سایت­های رزرو هتل در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این روش به دلیل ازدیاد پیغام‌ها، نمی­‌توان مدیریت و کنترل صحیحی بر روی ایمیل‌­های دریافتی داشت. همچنین ریسک از دست رفتن اطلاعات و اسپم شدن ایمیل­ها زیاد است و مدیر وب­سایت نمی‌­تواند گزارش دقیقی از ایمیل­‌های پاسخ داده شده و نشده، در دست داشته باشد.
  • پیام رسان­های مجازی: پیام رسان­های مجازی از جمله تلگرام، واتس اَپ، اینستاگرام، اسکایپ و سایر نرم­‌افزارهای داخلی و خارجی، یکی دیگر از ابزارهای مورد استفاده جهت پشتیبانی از کاربران وب­سایت رزرو هتل می‌­باشد. این پیام رسان­‌های اینترنتی، در هر زمان و مکان در دسترس همه قرار دارد و استفاده از آن بسیار ساده است. با اینکه این نرم‌افزارها بسیار پر مخاطب هستند، همانند ایمیل نمی‌­توان مدیریت و کنترل صحیحی بر روی پیام‌­ها داشت و همچنین امکان گزارش‌گیری و بسیاری از امکانات دیگر در دسترس نخواهد بود. این روش هنوز هم توسط بسیاری از آژانس­‌های مسافرتی انجام می‌­شود؛ ولی وب­سایت­‌های رزرو هتل به دلیل بالا بودن حجم اطلاعات و تعداد زیاد کاربران، این روش را اصل کار پشتیبانی آنلاین قرار نمی­دهد.
  • تیکتینگ آنلاین: با پیشرفت بیش­تر تکنولوژی، درهای جدیدی از ایده­‌های نوین بر روی توسعه دهندگان وب­سایت‌­های هتل­‌ها باز می­‌شود. تیکتینگ آنلاین (Online Ticketing) ابزار چت آنلاین است که بر روی این وب­سایت­‌ها قرار دارد و نیازی به نصب نرم افزار دیگری نیز ندارد. تیکتینگ آنلاین از زمانی که کاربران، وب­سایت رزرو را باز می­‌کنند تا زمانی که رزرو خود را ثبت می‌کنند، آماده پشتیبانی است. سیستم تیکتینگ آنلاین، طبق درخواست مدیران وب­سایت، گزارشات آماری مختلفی را جمع‌آوری کرده و در دسترس قرار می‌­دهد. از مزایای دیگر این ابزار می­‌توان به دسترسی و دریافت سریع پاسخ اشاره نمود. این وب­‌سایت‌­های رزرو آنلاین سوالات را به کارشناسان ارجاع می­دهد و کارشناسان ضمن بررسی موضوع، به سرعت پاسخ آن را برای کاربران ارسال می‌­نمایند. کارشناسان به دلیل تسریع در انجام کار، چندین پشتیبانی را می­توانند به ­صورت همزمان برعهده بگیرند. در این ابزار درخواست­های ثبت شده هیچگاه از سیستم حذف نشده و همیشه در اختیار کاربران و مدیران قرار خواهد گرفت.

مزایای پشتیبانی آنلاین در وبسایت رزرو هتل

  • پشتیبانی 24 ساعته بدون تعطیلی
  • پرسش و پاسخ سریع و در کم­ترین زمان
  • افزایش فروش در نتیجه ی یک پشتیبانی سریع
  • افزایش پیشرفت وب­سایت
  • افزایش اعتماد کاربران به وب­سایت
  • افزایش رضایت مشتری و به دنبال آن وفاداری و افزایش بازدید از وب­سایت رزرو هتل
  • مشاهده سوالات و پاسخ­‌های قبلی
  • کاهش استخدام نیروی انسانی و کاهش هزینه­‌ها
  • رفع مشکل همزمان چند کاربر توسط یک کارشناس
اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *