Uncategorized @fa
بهترین چنل منیجرهای دنیا

بهترین چنل منیجرهای دنیا کدامند؟

سیستم مدیریت کانال (Channel manager)، به شما کمک می­‌کند تا کانال­‌های توزیع آنلاین را به ­طور منظم مدیریت کنید؛ که به نوبه خود در افزایش درآمد تاثیر قابل ملاحظه­‌ای دارد. چنل منیجر، به هتل­ها و شبکه‌­های توزیع از جمله آژانس­‌های گردشگری و OTAها کمک می‌­کند تا به ­راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و فروش خود را به حداکثر برسانند. با این نرم­افزار، هتل­ها اطمینان حاصل می‌­کنند که یک بستر متمرکز برای دسترسی و مدیریت همه کانال­‌های فروش، وجود دارد. تجزیه و تحلیل کانال­های توزیع با استفاده از چنل منیجر، به هتل­ها این اطلاعات را می‌­دهد که کدام آژانس سودده یا زیان­ ده است؛ به همین ترتیب هتل نسبت به حذف کانال­‌های زیان­ده اقدام می­‌کند. همه این تحلیل‌­ها در تیپورت، به­ صورت داده­ و آمار در قالب گزارش در دسترس خواهد بود. ابزارهای چنل منیجر، به هتل­‌ها و آژانس‌­ها در دستیابی به فروش بیشتر، بهبود عملکرد کسب و کار، مدیریت هزینه‌­ها، مدیریت برنامه‌­های فروش و… کمک می­‌کند. تیپورت در این مقاله، لیستی از بهترین چنل منیجرها را معرفی خواهد کرد.

چنل منیجر STAAH

یکی از نرم افزارهای پیشرو در مدیریت کانال، STAAH Channel Manager است. این برنامه مبتنی بر ابر (Saas)، تمام ابزارهای لازم برای مدیریت کانال­‌های توزیع را در اختیار هتلداران قرار می­دهد. نرم افزار مدیریت کانال STAAH، به عنوان یک ابزار ضروری برای فروش بیش­تر، عمل می­‌کند. در چنل منیجر STAAH، بیش از 200 هتل (مدیر کانال)، آژانس مسافرتی و OTA  وجود دارد که به­ طور موثر در حال فعالیت هستند.

ویژگی­های چنل منیجر STAAH

  • تعیین نرخ و به روزرسانی فوری تغییرات نرخی
  • مدیریت کل کانال‌­های موجود
  • تجزیه و تحلیل کانال­‌ها
  • کنترل موجودی اتاق‌­ها
  • مدیریت رزروها
  • وجود داشبورد مستقیم جهت مدیریت سریع
  • اتصال به درگاه پرداخت آنلاین
  • افزودن و حذف کانال‌­های توزیع
  • مدیریت کانال و فروش با اپلیکیشن اختصاصی

چنل منیجر eZee Centrix

eZee Centrix یک ابزار توزیع و مدیریت کامل کانال­‌های فروش است. بیش از 100 آژانس گردشگری و OTA را به هتل­ های مختلف متصل می‌­کند. eZee Centrix سریع­ترین مدیر کانال هتل است که اطلاعات اتاق­ها را بلادرنگ با تمام قیمت­ها و سایر شرایط و امکانات ارائه کرده و اتاق­های دسترس و قابل رزرو را جهت رزرو نمایش می‌­دهد. این چنل منیجر، برای کاربران یک داشبورد واحد در نظر گرفته است تا بتوانند همه جنبه­های اجرای فرآیندها را بررسی کنند. همچنین موجودی را به­صورت خودکار به­ روز می‌­کند؛ بنابراین مشکلات مربوط به رزرو بیش از حد موجودی را به حداقل می­‌رساند.

ویژگی­های چنل منیجر eZee Centrix

  • به روزرسانی قیمت‌­ها
  • نمایش امکانات و شرایط
  • وجود داشبورد واحد
  • نمایش اتاق­‌های رزرو نشده و قابل دسترس
  • مدیریت سفر
  • تجزیه و تحلیل کانال­‌ها
  • کنترل و توزیع سریع موجودی اتاق
  • مدیریت دستورالعمل‌­های رزرو
  • مدیریت کانال­‌های فروش
  • تجزیه و تحلیل نرخ رقبا

چنل منیجر Effective tours

چنل منیجر Effective tours، به دلیل داشتن ویژگی مقرون به صرفه و اقتصادی، برای هتل­‌های کوچک و متوسط مانند مهمانپذیر، هتل‌­های کوچک و خوابگاه­‌ها است. این چنل منیجر برای کانال­‌های اضافی هزینه­‌ای دریافت نمی­‌کند و خدمات همه جانبه را برای همه مشتریان ارائه می­‌دهد. از ویژگی­‌های این چنل منیجر می‌­توان به کنترل موجودی، حذف و اضافه کردن کانال­های توزیع، تخفیف خودکار، ارسال ایمیل خودکار، جابجایی اتاق، مدیریت کانال­‌ها در هر جا با اپلیکیشن و… اشاره نمود.

چنل منیجرAxisRooms

طبق اطلاعات به دست آمده، مدیر کانال AxisRooms یکی از پرطرفدارترین ابزارهای مدیریت کانال برای سازمان­هایی است که در صنعت گردشگری فعالیت دارند. از ویژگی­‌های برتر این ابزار محبوب می­‌توان به مدیریت موجودی و مدیریت کانال­های توزیع و فروش اشاره کرد. هتل­ها با این چنل منیجر به به کانال­های فروش خود اجازه می­‌دهند تمام رزروهای خود را مشاهده، ویرایش و اضافه کنند. از ویژگی‌­های مدیریت کانال AxisRooms می­‌توان موارد زیر را نام برد:

  • تجزیه و تحلیل کانال­ها
  • کنترل موجودی اتاق­ها
  • به روزرسانی قیمت و همگام سازی در همه کانال­ها
  • دسترسی به کانال­ها در هر زمان و مکان
  • تایید،لغو و مشاهده رزروها
  • قیمت گذاری خودکار
  • پشتیبانی از 29 ارز جهت پرداخت هزینه
  • مسدود/رفع مسدودی کانال
  • تعیین تاریخ شروع فروش

چنل منیجر تیپورت

این چنل منیجر توسط تیم ایرانی تیپورت ارتباط میان هتل­ها و آژانسهای گردشگری و OTAها را جهت فروش اتاق­ها برقرار می­‌نماید. این ابزار به سیستم مدیریت هتل (PMS) متصل شده و اطلاعاتی که در چنل منیجر اعمال می‌­شود را در PMS نیز تغییر می­‌دهد. مثلا هنگامی که یک کانال فروش اتاقی را به­ صورت کاملا آنلاین رزرو می‌­کند، اتاق رزرو شده هم در چنل منیجر از دسترس خارج می‌­شود و هم در PMS تعداد اتاق‌­های قابل رزرو کمتر می­شود. به ­طور کلی وضعیت اتاق­ها در چنل منیجر تیپورت به ­صورت آنی آپدیت می­شود. برای درک بهتر چنل منیجر تیپورت قابلیت‌­های آن را بیان می‌­کنیم:

    • اتصال به PMS
    • رزرو کاملا آنلاین هتل
    • کنسل کردن اتاق رزرو شده
    • به روز رسانی آنی اطلاعات
    • مشاهده آخرین وضعیت اتاق­ها
    • جلوگیری از رزرو بیش از حد
    • نمایش قیمت، امکانات و اطلاعات هتل
    • امکان مقایسه قیمت­های هتل­های مختلف
    • تغییر نرخ و به روز رسانی لحظه­ای قیمت
    • حذف و اضافه کردن کانال­های فروش
    • ارائه گزارشات ماهانه تجزیه و تحلیل کانال­ها
    • پشتیبانی 24 ساعته
    • افزایش میزان رزروهای مستقیم
اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *