اقامتگاه ها هتل
صنعت هتلداری در سال 2021

نرم افزار رزرواسیون هتل

آنچه که در این مقاله می خوانید:

  • نرم افزار رزرواسیون هتل
  • مزایای نرم افزار رزرواسیون هتل برای هتلداران

  • نرم افزار رزرواسیون هتل و ارتباط آ‌ن با نرم افزارهای هتلداری

  • خدمات موجود در نرم افزار رزرواسیون هتل

  • نرم افزار ررزرواسیون هتل و ارتباط آن با دفاتر خدمات گردشگری

نرم افزار رزرواسیون هتل 

نرم افزار رزرواسیون هتل، سیستمی برای انجام فرآیند رزرو اتاق­ها می­باشد. این نرم افزارها، معمولا به سیستم مدیریت هتل PMS متصل شده و به روزرسانی­ های مربوطه(از جمله رزروهای انجام شده، تعداد اتاق­ های رزرو شده، تعداد اتاق­ های باقیمانده و…) را در آن تغییر می ­دهد. نرم افزار رزرواسیون هتل، مدیریت اتاق­ ها را برای صاحبان اقامتگاه ­ها راحت­ تر نموده و دارای یک فرآیند رزرو کامل است که آژانس­ های گردشگری را قادر می­ سازد اتاق­های هتل را برای مشتریان، به سرعت و تنها در عرض چند دقیقه رزرو نمایند. سیستم مدیریت کانال (Channel Manager)، می­تواند بخشی از نرم افزار رزرواسیون هتل باشد که قابلیت ­های زیادی را در اختیار هتلداران و آژانس­ های گردشگری قرار می­دهد.

مزایای نرم افزار رزرواسیون هتل برای هتلداران

این روزها نرم افزار رزرواسیون آنلاین یکی از موارد ضروری برای هتل ­ها می ­باشد. فرآیند رزرو اقامتگاه، بایستی بی عیب و نقص و کاربرپسند باشد تا مشتریان بیش­تری را راضی نگه دارد و در نهایت فروش را افزایش دهد. هرچه فواید و مزایای نرم افزار رزرواسیون بیش­تر باشد، رضایت مشتریان نیز بالاتر است. در ادامه این مقاله، با این مزایا آشنا خواهید شد.

  • شناخته شدن و بریندینگ هتل
  • رزرو کاملا آنلاین
  • صرفه جویی در زمان پذیرش میهمانان
  • کاهش هزینه ­های هتل
  • پرداخت الکترونیکی هزینه و تسویه آنی هزینه هتل
  • بروزرسانی سریع نرخ و اطلاعاتی که توسط مدیر هتل تغییر داده شده است
  • حذف و اضافه کردن کانال­های توزیع یا فروش
  • افزایش میزان رزروهای مستقیم
  • و…

نرم افزار رزرواسیون هتل و ارتباط آن با نرم افزار های هتلداری

نرم افزارهای هتلداری که معمولا با نام PMS شناخته می­شوند تمامی فعالیت ­های فرانت آفیس، فروش، برنامه‌ریزی، گزارش‌گیری و غیره را پوشش می­دهد. نرم افزار رزرواسیون هتل، قابلیت اتصال به نرم افزار مدیریت هتل را دارد. با این کار، ظرفیت اتاق ­های هتل پس از رزرو کاملا آنلاین توسط سیستم رزرواسیون آنلاین، در لحظه آپدیت شده و اتاق­هایی که قبلا رزرو شده است از دسترس خارج می­شود. همچنین هتلداران با تغییر یک بخش مانند نرخ­ها، در تمامی کانال­های فروش شاهد به روز رسانی آنی این اطلاعات هستند.

خدمات موجود در نرم افزار های رزرواسیون هتل

نرم افزارهای رزرواسیون هتل، خدمات جامع و کامل تری نسبت نرم افزار PMS در اختیار هتلداران و آژانس­ های گردشگری قرار می­دهد. این نرم افزارها از مدل ابری (SaaS) بهره برده و برای استفاده از آن نیازی به داشتن سخت افزار خاص یا نصب هیچ نرم افزاری نیست. شما می­توانید تنها با استفاده از یک جستجوگر، از امکانات نرم افزار رزرواسیون هتل بهره­مند شوید. صاحبان اقامتگاه­ ها می­توانند امکانات مربوط به اقامتگاه را به همراه عکس و هر جزئیات دیگری در سامانه قرار دهند. پس از آن، مشتریان (آژانس ­های گردشگری و OTAها) می­توانند این امکانات و خدمات و اطلاعات هتل را مشاهده کرده و با دیگر اقامتگاه­ ها مقایسه نمایند. در نرم افزار رزرواسیون هتل امکان رزرو کاملا آنلاین، امکان پرداخت الکترونیکی هزینه، امکان کنسل کردن اتاق رزرو شده، امکان به روزرسانی آنی اطلاعات تغییر داده شده، امکان جلوگیری از رزرو بیش از حد ظرفیت هتل، امکان حذف و اضافه کانال­های فروش و… وجود دارد.

نرم افزار های رزرواسیون هتل و ارتباط با دفاتر خدمات گردشگری

نرم افزار رزرواسیون هتل از طرفی با سیستم PMS هتل و از طرف دیگر با دفاتر خدمات گردشگری در ارتباط است. به عبارت دیگر یک سیستم رزرو اقامتگاه، اتصال میان هتل ­ها و آژانس­ ها را برقرار می­ نماید. این سیستم رزرو می­تواند یک چنل منیجر یا مدیر کانال باشد. هتل­ ها، خدمات و امکانات خود را در چنل منیجر معرفی می­کنند؛ سپس دفاتر خدمات گردشگری می­توانند با استفاده از چنل منیجر، تمامی اقامتگاه ­ها را به همراه امکانات و خدماتی که ارائه می­دهند، مشاهده کرده و اقدام به رزرو کنند. چنل منیجر در واقع پلی میان هتل ­ها و آژانس ­هاست که هر دو آن­ها می­توانند با استفاده از این پل درآمد خود را افزایش دهند.

پلتفرم تیپورت که به عنوان یک سیستم رزرواسیون آنلاین و قوی در بازار حاضر عمل می­کند، امکان مقایسه سریع قیمت و ظرفیت را به همراه رزرو کاملاً آنلاین انواع اقامتگاه­ها و پرداخت الکترونیکی در اختیار آژانس­ ها قرار می­دهد. هتل­ ها نیز با استفاده از چنل منیجر تیپورت می­توانند کانال فروش(آژانس ­های مسافرتی) را اضافه یا حذف نموده و هزینه رزرو را به صورت آنی دریافت نمایند. علاوه بر آن، به دلیل کاهش نیروی انسانی، هزینه­ های اقامتگاه­ها و آژانس­ها کاهش پیدا می­کند.

برای بهره­مندی و آگاهی از قابلیت­ ها و مزایای دیگر چنل منیجر تیپورت، با شماره 09120168471 تماس حاصل نموده و به وب سایت Tport.ir مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *