بودجه بیشتری برای بازاریابی در فصول رزرو پیک اختصاص دهید
بسیاری از هتل ها، مشتریان متنوعی از نظر سطح درآمد دارند. برخی میهمانان ممکن است اتاقهایی با قیمت بالاتر (مانند سوئیتهای ریاست جمهوری)، و برخی دیگر اتاقهایی که اغلب با قیمتهای تخفیف به فروش میرسند را انتخاب کنند. این دو مخاطب باید بهطور جداگانه تجزیه و هدفگذاری شوند. حتی ممکن است برای هتلهای زنجیرهای یکسان در مکانهای مختلف، بازاریابیهای متفاوتی وجود داشته باشد.
برای بازاریابی، ممکن است لازم باشد مخاطبان خود را به دو، سه یا حتی چهار کمپین جداگانه تقسیم کنید، تا اطمینان حاصل شود تبلیغات درست توسط مخاطب مناسب مشاهده میگردد. با استفاده از ابزارهایی مانند شبکههای اجتماعی مختلف، مسئله بازاریابی در فصول پیک مانند گذشته پیچیده نیست. این روزها همه میتوانند در شبکههای اجتماعی تبلیغات کنند؛ اما مانور بر روی یک مورد، میتواند تأثیر بیشتری در بازاریابی داشته باشد. برای رسیدن به نتیجهای مطلوب، بایستی وقت خود را برای شناسایی مخاطبان خود صرف کنید تا بتوانید پیام درست را جهت مشاهده شخص مناسب، در زمان مناسب تهیه کنید.