هتل
معرفی نرم افزار هتلداری

نرم افزارهای هتلداری و مدیریت هتل

در صنعت هتلداری به منظور ارائه خدمات به شکل عالی، مدیریت زمان و هزینه و… نیاز است تا فرآیندهایی که در گذشته به صورت دستی انجام می شد، با کمک  تکنولوژی انجام شود. امروزه شاهد ایجاد نرم افزارهای هتلداری هستیم که به اختصار با نام PMS نیز شناخته می شوند.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین نرم افزار های هتلداری آشنا کنیم، با ما همراه باشیم

نرم افزار هتلداری چیست؟

در بخش اول پیش از معرفی بهترین نرم افزار های هتلداری نیاز است تا شما را با مفهوم سیستم مدیریت هتل آشنا کنیم. یک نرم افزارهای هتلداری برنامه ای است که فرآیندهای حسابداری و مدیریت انواع مراکز اقامتی چون هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، مهمان سرا، مسافرخانه، پانسیون، کمپ و… را می توانید از طریق این نرم افزار انجام دهید.

یک سیستم مدیریت هتل به شما کمک می کند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان، فرآیند پذیرش میهمانان، تخصیص اتاق را انجام دهید و گزارشات مربوطه را به شما ارائه می دهد. در صورتی که به عنوان مدیر یک مجموعه اقامتی قصد دارید تا مجموعه زیر نظر خود را به شکل حرفه ای و مدرن مدیریت کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ بهترین نرم افزار های هتلداری رفته و از این سیستم ها استفاده کنید.

در ادامه بخوانید

نرم افزار رزرواسیون هتل

ویژگی های نرم افزارهای هتلداری

امروزه شاهد انواع مختلفی از نرم افزار های هتلداری هستیم. در این بین اگر قصد دارید تا به سراغ یکی از بهترین سیستم مدیریت هتل آمده و از آن ها استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ برنامه ای با ویژگی ها و قابلیت های زیر بروید:

  • امکان نصب و راه اندازی آسان
  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
  • امکان نصب و استفاده تحت شبکه بر روی بیش از یک رایانه
  • سرعت بالا در پذیرش میهمانان و ارائه سرویس و خدمات
  • ارائه گزارشات حسابداری
  • امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات
  • امکان تعریف هتل یا مرکز اسکان مهمان به تعداد مورد نیاز
  • امکان تعریف اتاق و خدمات قابل ارائه برای هر اتاق
  • سیستم صندوق و گردش حساب
  • سیستم حسابداری
  • سیستم کنترل و مدیریت کاربران هتل
  • سیستم Caller-ID و مانیتورینگ خطوط تلفن مرکز

برترین نرم افزارهای هتلداری

پس از آن که در مورد سیستم مدیریت هتل توضیحاتی را به شما ارائه کردیم و در مورد ویژگی های این سرویس ها اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه کردیم، در این بخش به بررسی برترین نرم افزار های هتلداری پرداخته و شما را با بهترین گزینه های موجود آشنا می‌کنیم. در این طبقه بندی اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه خواهیم کرد:

نرم افزار هتلداری آسا

یکی از بهترین برنامه های هتلداری که می توانید با استفاده از آن محل اقامتی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید، نرم افزار هتلداری آسا است. مهم ترین ویژگی این نرم افزار مبتنی بر وب بودن است و شما می توانید مستقل از هر سیستم عامل و هر نوع مرورگر از این نرم افزار استفاده کنید.
در سیستم مدیریت هتل آسا شاهد بیش از 35 نرم افزار تحت وب هتلداری هستیم که تمامی این نرم افزارها به یکدیگر لینک شده اند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که نرم افزار هتلداری آسا دارد قابلیت همگام سازی این سرویس با کلید کاره های هتل تولید شده توسط برندهای Adel، Orbita و Hune است.

برای بهره­ مندی و آگاهی از قابلیت­ها و مزایای دیگر چنل منیجر تیپورت، با شماره 09120168471 تماس حاصل نموده و به وب سایت Tport.ir مراجعه کنید. 

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *